erenpanel
2 Beğeni
Çok öncedende beraber ufak bir projemiz olmuştu ordada beğenmiştim ellerine sağlık çok güzel duruyor
)


(30-04-2026, 01:13)seninbilisim Adlı Kullanıcıdan Alıntı: emeğine sağlık gayet güzel olmuş
(30-04-2026, 01:22)Serhat Öndeş Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Güzel duruyor bu gidişle siteyi daha da farklılaştırman gerekecek
(30-04-2026, 02:51)possi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tasarım olarak kesinlikle üstüne yok bence. Ellerine sağlık.
(30-04-2026, 10:25)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gökay, hayırlı olsun. Gayet hoş ve güzel görünüyor.
(30-04-2026, 11:23)LoCs_LoRd Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok Başarılı buldum, eline sağlık kardeşim
Aynısından isterim)
)(30-04-2026, 11:31)fernpasha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Emeğine geçenin emeğine, eli değenin eline sağlık