erenpanel
2 Beğeni
Çok öncedende beraber ufak bir projemiz olmuştu ordada beğenmiştim ellerine sağlık çok güzel duruyor
)

(30-04-2026, 20:46)EdgeGraphic Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sitenize baktımda sanırım bir sorun var çevrimiçi yerine çevrimdışı yazıyor ilk giriş ekranında onun dışında çok mükemmel bir tasarım olmuş gerçekten