cs 1.6 da bir serverden banlandım nasıl açabilirim id changer ip changer gibi şeylerle mi nasıl oluyor bi anlatır mısınız
Konu
genelde bu tarz yöntemlere başvurduğunuzda sunucu tarafından otomatik yasaklanırsınız. en mantıklı yöntem yetkililer ile iletişime geçmektir. veyahut pc formatlamak ip değiştirmek ve client değiştirmek.
valo.serahor.com - 95.173.173.12 PB - 95.173.173.105 JB - discord.gg/serahor
Steam değilsen IP Adresini değiştir genelde işe yarıyor. Yaramazda ProductId ve IP değiştirmeyi deneyebilirsin. En kötü client değiştirirsin.
(23-06-2026, 22:25)Heil Adlı Kullanıcıdan Alıntı: genelde bu tarz yöntemlere başvurduğunuzda sunucu tarafından otomatik yasaklanırsınız. en mantıklı yöntem yetkililer ile iletişime geçmektir. veyahut pc formatlamak ip değiştirmek ve client değiştirmek.yetkililer ile iletişime geçemiyorum çünkü ts3 den banlıyım ip değiştirdim olmadı veya nasıl ip değiştirmem gerekiyor ve client nasıl değiştiricem nasıl yapılıyor
(23-06-2026, 22:27)Latinn Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Steam değilsen IP Adresini değiştir genelde işe yarıyor. Yaramazda ProductId ve IP değiştirmeyi deneyebilirsin. En kötü client değiştirirsin.steamim
Son Düzenleme: 23-06-2026, 22:40, Düzenleyen: jerk31.
(23-06-2026, 22:27)jerk31 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Steam'da SteamID banlıyorlar açamazsın onu non-steam girmeden.(23-06-2026, 22:25)Heil Adlı Kullanıcıdan Alıntı: genelde bu tarz yöntemlere başvurduğunuzda sunucu tarafından otomatik yasaklanırsınız. en mantıklı yöntem yetkililer ile iletişime geçmektir. veyahut pc formatlamak ip değiştirmek ve client değiştirmek.yetkililer ile iletişime geçemiyorum çünkü ts3 den banlıyım ip değiştirdim olmadı veya nasıl ip değiştirmem gerekiyor ve client nasıl değiştiricem nasıl yapılıyor(23-06-2026, 22:27)Latinn Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Steam değilsen IP Adresini değiştir genelde işe yarıyor. Yaramazda ProductId ve IP değiştirmeyi deneyebilirsin. En kötü client değiştirirsin.steamim
(24-06-2026, 15:52)jerk31 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hangi sebepten dolayı banlandın?(24-06-2026, 14:49)Losethy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hangi sunucuoyt de 104 sonu
Discord : mejaxx Steam : mejaxbey
Benzer Konular
Yorum
787
Okunma
Yorum
37.216
Okunma
30-04-2026, 18:50
Yorum
1.476
Okunma
Yorum
1.815
Okunma
01-12-2025, 22:15
Yorum
5.670
Okunma
)

