⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
⭐ Buraya kendi metin reklamınızı vererek binlerce kişiye ulaşın! ⭐
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Merhabalar. Servara giren oyuncular otomatik zombi takımına spawnlanıyor bu smayı assasin, predatör, dragon modunda oyun ortasında svye gelen oyuncuları human takımına spawnlanacak şekilde düzenler misiniz ?
.smazp_respawn.sma(Dosya Boyutu: 1,78 KB | İndirme Sayısı: 6)
#2
Deneyin;
.smazp_respawn.sma(Dosya Boyutu: 510 Bayt | İndirme Sayısı: 2)
Steam:Tıkla • Discord: lynchk
#3
oldu teşekkür ederim
#4
İstek konusu, @"orucoglukayra" adlı kullanıcı tarafından 10 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için orucoglukayra Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
orucoglukayra Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 553 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task