Konu

#1
Cs 1.6 deathmatch serverim için glow ve cvarlı spawn koruma plugini istiyorum elinde olan var mı ?
#2
Linktekini dene bakalım :
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=1886
#3
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#pragma semicolon 1

#define OFFSET_TEAM 114
#define fm_cs_get_user_team(%1) get_pdata_int(%1, OFFSET_TEAM)

enum _:CsTeams
{
    
CS_TEAM_UNASSIGNED,
    
CS_TEAM_T,
    
CS_TEAM_CT,
    
CS_TEAM_SPECTATOR
};

new const 
g_team_abrvs[CsTeams][] =
{
    
"",
    
"t",
    
"ct",
    
"spec"
};

enum
{
    
TYPE_DISABLED,
    
TYPE_GODMODE,
    
TYPE_NODAMAGE
};

new 
cvar_type[CsTeams];
new 
cvar_glow_on[CsTeams];
new 
cvar_glow_color[CsTeams];
new 
cvar_time[CsTeams];

new 
g_protection_type[33];

new 
g_max_clients;

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin("Advanced Spawn Protection""0.1""Exolent");
    
    
RegisterHam(Ham_Spawn"player""FwdPlayerSpawn"1);
    
RegisterHam(Ham_Killed"player""FwdPlayerDeath"1);
    
RegisterHam(Ham_TakeDamage"player""FwdPlayerDamage");
    
    new 
cvar[32], value[16];
    for( new 
team 1team CsTeamsteam++ )
    {
        
formatex(cvarsizeof(cvar) - 1"sp_type_%s"g_team_abrvs[team]);
        
cvar_type[team] = register_cvar(cvar"1");
        
        
formatex(cvarsizeof(cvar) - 1"sp_glow_on_%s"g_team_abrvs[team]);
        
num_to_str(TYPE_GODMODEvaluesizeof(value) - 1);
        
cvar_glow_on[team] = register_cvar(cvarvalue);
        
        switch( 
team )
        {
            case 
CS_TEAM_T:        formatex(valuesizeof(value) - 1"255 0 0");
            case 
CS_TEAM_CT:    formatex(valuesizeof(value) - 1"0 127 255");
            case 
CS_TEAM_SPECTATOR:    formatex(valuesizeof(value) - 1"100 100 100");
        }
        
formatex(cvarsizeof(cvar) - 1"sp_glow_color_%s"g_team_abrvs[team]);
        
cvar_glow_color[team] = register_cvar(cvarvalue);
        
        
formatex(cvarsizeof(cvar) - 1"sp_time_%s"g_team_abrvs[team]);
        
cvar_time[team] = register_cvar(cvar"10");
    }
    
    
g_max_clients get_maxplayers();
}

public 
client_disconnect(client)
{
    
RemoveProtection(client);
}

public 
FwdPlayerSpawn(client)
{
    if( 
is_user_alive(client) )
    {
        
RemoveProtection(client);
        
        new 
team fm_cs_get_user_team(client);
        
        new 
type get_pcvar_num(cvar_type[team]);
        if( 
type == TYPE_GODMODE || type == TYPE_NODAMAGE )
        {
            if( 
get_pcvar_num(cvar_glow_on[team]) )
            {
                static 
color[16], piece[5], Float:glow[3];
                
get_pcvar_string(cvar_glow_color[team], colorsizeof(color) - 1);
                
                
strbreak(colorpiecesizeof(piece) - 1colorsizeof(color) - 1);
                
glow[0] = str_to_float(piece);
                
                
strbreak(colorpiecesizeof(piece) - 1colorsizeof(color) - 1);
                
glow[1] = str_to_float(piece);
                
glow[2] = str_to_float(color);
                
                
set_pev(clientpev_renderfxkRenderFxGlowShell);
                
set_pev(clientpev_rendercolorglow);
                
set_pev(clientpev_rendermodekRenderNormal);
                
set_pev(clientpev_renderamt16.0);
            }
            
            
g_protection_type[client] = type;
            
set_task(get_pcvar_float(cvar_time[team]), "TaskRemoveProtection"client);
        }
    }
}

public 
FwdPlayerDeath(clientkillershouldgib)
{
    
RemoveProtection(client);
}

public 
FwdPlayerDamage(clientinflictorattackerFloat:damagedamagebits)
{
    return ( (
<= attacker <= g_max_clients) && g_protection_type[client] == TYPE_NODAMAGE || g_protection_type[client] == TYPE_GODMODE ) ? HAM_SUPERCEDE HAM_IGNORED;
}

public 
TaskRemoveProtection(client)
{
    
RemoveProtection(clientfalse);
}

RemoveProtection(clientbool:removetask=true)
{
    if( 
g_protection_type[client] )
    {
        
g_protection_type[client] = TYPE_DISABLED;
        
        if( 
removetask )
        {
            
remove_task(client);
        }
        
        
set_pev(clientpev_renderfxkRenderFxNone);
    }

#4
@QExits Teşekkür ederim kullanışlı ama koruma çok uzun sürüyor cvar ayarı nedir bunun ?
#6
(28-11-2020, 15:44)PawNod\ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Kod:
cvar_time[team] = register_cvar(cvar, "10");
Denedim cvar ayarı o değil süresi hâlâ aynı
#7
sp_time ile ilgili cvar 10 değerine eşit eklentide gösterdiğim konumda her takımda, isterseniz el ile amx kodlarına ayar olarak panelden ekleyebilirsiniz.
amx_cvar sp_time_t 5
amx_cvar sp_time_ct 5
Discord adresim: https://discord.com/invite/TtqDkD5h8x
Whatsapp: +66 63 763 1119
#8
Konunuz Çözüldü İse
https://webailesi.com/konu-isteginiz-cozulunce-yapmaniz-gereken-ucretsiz-sana-yardim-edene-sende-yardim-et-12059

Takip Ederek Konunuzu Kapatınız!
|.gg/ambar discordunda takılıyorum| 網 ALFACREW36 卍 |
#9
Çözülmedi cvar ayarlanmıyor güncel
#10
İstek konusu, @PawNod' adlı kullanıcı tarafından 2 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için PawNod' Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
PawNod' Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 5 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Benzer Konular

8
Yorum
3.659
Okunma
08-06-2024, 22:32
9
Yorum
16.205
Okunma
26-11-2022, 20:03
3
Yorum
18.063
Okunma
17-08-2022, 18:39
2
Yorum
18.894
Okunma
06-07-2022, 10:22
2
Yorum
17.776
Okunma
03-07-2022, 22:03
1
Yorum
18.729
Okunma
28-06-2022, 14:00
Kayıt Ol
Discord Adresimize Katılın