Takım arkadaşını ezeni slaylama

Konu

#1
Big city gibi haritalarda bulunan arabalarla takım arkadaşını ezen oyuncuların slaylanmasını istiyorum. Slay yedikten sonra da say kısmından "Takım arkadaşını ezdiğin için slaylandın" gibi bir mesaj eklenebilir. Teşekkürler.
#2
Güncel.
#3
Arabayı kullanan kişinin idsini almayı nasıl yapıcaz. Onu düşündüm. Fakat bulamadım. "func_train" öldürürse işlem yaptırabilirim fakat diğer türlü süren kişinin idsini almak biraz zor geldi bana.
"Give yourself time. Ideas'll come. Life'll shake you, roll you, maybe embrace you. The music'll find you." STEAM
#4
Takım arkadaşını ezen oyuncunun skoru eksiliyor mesela ama bunu eklentiye nasıl okuturuz onu bilmiyorum açıkcası. Belki bi yolu vardır diye açtım konuyu da.
#5
Bana onu at bi
"Give yourself time. Ideas'll come. Life'll shake you, roll you, maybe embrace you. The music'll find you." STEAM
#6
Daha kolay bir çözüm; o araçlar oyunculara zarar vermesin
#7
Kod:
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>
// #include <amxmisc>
// #include <cstrike>
// #include <engine>
// #include <fakemeta>
// #include <hamsandwich>
// #include <fun>
// #include <xs>
// #include <sqlx>
#include <reapi>

#define PLUGIN  "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "DeciduousBuffalo111"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TraceAttack, "Fw_TraceAttack_Pre", 0)
}

public Fw_TraceAttack_Pre(iVictim, iAttacker, Float:flDamage, Float:flDirection[3], iTracehandle, bitsDamageType)
{
    if (iVictim == iAttacker || !is_user_connected(iVictim) || !is_user_connected(iAttacker))
        return HC_CONTINUE
    
    static Ent_Classname[64]
    //pev(iAttacker, pev_classname, Ent_Classname, sizeof(Ent_Classname))
    get_member(iAttacker, var_classname, Ent_Classname, sizeof(Ent_Classname))

    if(equal(Ent_Classname, "func_train"))
    {
        return HC_SUPERCEDE
    }
    
    return HC_CONTINUE
}

Denemedim. Dene olmaz ise söyle.
"Give yourself time. Ideas'll come. Life'll shake you, roll you, maybe embrace you. The music'll find you." STEAM
#8
(26-10-2020, 02:23)XaRex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arabayı kullanan kişinin idsini almayı nasıl yapıcaz. Onu düşündüm. Fakat bulamadım. "func_train" öldürürse işlem yaptırabilirim fakat diğer türlü süren kişinin idsini almak biraz zor geldi bana.

(26-10-2020, 04:06)ITenGriTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Daha kolay bir çözüm; o araçlar oyunculara zarar vermesin

O araçların oyuncuya zarar verememesi mümkünse çok daha iyi olur tabi.
#9
Attığım kodu bi dener misin ?
"Give yourself time. Ideas'll come. Life'll shake you, roll you, maybe embrace you. The music'll find you." STEAM
#10
(26-10-2020, 05:28)XaRex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Attığım kodu bi dener misin ?
deniyorum şimdi. bilgi veriririm.

(26-10-2020, 05:28)XaRex Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Attığım kodu bi dener misin ?

Denedim. 3 kişiyi felan ezince
Kicked :"For killing too many teammates"

diyerek oyundan kickliyor.
Son Düzenleme: 26-10-2020, 05:44, Düzenleyen: Bixi.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task
Kayıt Ol
Discord Adresimize Katılın