⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
CSD Serverime her türlü yolu denedim ct-t modelleri aktifleştiremiyorum . Aşağıda t-ct modeli ve kullandığım sma yı bıraktım nerede hatam var anlayamadım . Bir türlü aktifleşmiyor.

.rarjamaikact.rar(Dosya Boyutu: 1,89 MB | İndirme Sayısı: 17)
#2
Panel bilgilerinizi atarsanız öm olarak yardımcı olabilirim.
#3
Başka bir model veren ayardan dolayı olabilir, farklı bir eklentiden dolayıdır.
Linksta
#4
Evet jbmenüsünden dolayı çakışma oluyor.

Konu Çözüldüye taşınabilir. @By.KinG
Son Düzenleme: 04-08-2020, 13:44, Düzenleyen: scuro.
#5
Konunuz uzun bir süre güncellenmediği için "Zaman aşımına uğramış istekler" kategorisine taşınmıştır.
Linksta

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task