Merhaba ct ve t modeli yüklemek istiyorum nasıl yükleyeceğimi tarif edebilir misiniz rica etsem
Konu
hatırladığım kadarı ile eklentiler ve pluginler yerinde vardı oraya bi bakabilirmisiniz
Klanınıza Özel Tasarımlar İçin DM
@EdgeGraphic players_models.ini şu dosya ftp nin neresinde acaba bulamadım bir türlü
(28-05-2026, 15:31)medineee Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba ct ve t modeli yüklemek istiyorum nasıl yükleyeceğimi tarif edebilir misiniz rica etsemmerhabalar hocam öncelikle SMA olaraktan diyorsanız. server ayarları/dosyayöneticisi ne giriniz panelden ve ordan models'e tıklayınız. ama direkmen yüklemek isterseniz smasız. panelden eklentilere tıklayınız ordan aşağılarda. özel model eklentisini açıp ayarlardan yükleyin admin/oyuncu içinde özel admin ve oyuncu modeli eklentisi açıp ayarlardan modelinizi yükleyiniz.
Eklentı konusunda yardımcı olurum. herkese
(28-05-2026, 16:16)medineee Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @tofas1212 Ts kullanıyor musun gelebilir misin veya ts varsa biz gelelim iki dk yanınats var ipniz nedir?
Eklentı konusunda yardımcı olurum. herkese
(28-05-2026, 16:16)tofas1212 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Qlspro(28-05-2026, 16:16)medineee Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @tofas1212 Ts kullanıyor musun gelebilir misin veya ts varsa biz gelelim iki dk yanınats var ipniz nedir?
✦ Discord: Osmanbnm ✦
İstek konusu, @tofas1212 adlı kullanıcı tarafından 1 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için tofas1212 Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
tofas1212 Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 3 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için tofas1212 Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
tofas1212 Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 3 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Benzer Konular
Yorum
875
Okunma
11-04-2026, 12:30
)

