⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Anket Başlığı: Sizce ne olmalı?

Anket kapatılmıştır.
MoonBlack4 (13.79%)
13.79%
Jassle7 (24.14%)
24.14%
Ases10 (34.48%)
34.48%
Novea3 (10.34%)
10.34%
winTar GG0 (0%)
0%
VuexT5 (17.24%)
17.24%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız.Katılımcı sayısı: 29 (100%)

Konu

#11
Novea hoşuma gitti
Discord: ecy#5776
Cevapla
#12
(10-04-2020, 01:59)TheFlash Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Novea hoşuma gitti

Daha çok nokia(Nivea) alıntı gibime geldi. Biraz fazlasıyla eleştiri yapayım da adam akıllı birşeyler bulurlar xD
(kusura bakmayın bunu önceden planlamanız gerekiyordu)
Son Düzenleme: 10-04-2020, 02:01, Düzenleyen: Emrullah*.
Cevapla
#13
(10-04-2020, 02:01)Emrullah* Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-04-2020, 01:59)TheFlash Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Novea hoşuma gitti

Daha çok nokia(Nivea) alıntı gibime geldi. Biraz fazlasıyla eleştiri yapayım da adam akıllı birşeyler bulurlar xD
(kusura bakmayın bunu önceden planlamanız gerekiyordu)
Önceden planladık ama sorun çıktı yeni isiim arıyoruz zamanımız bol Biz burdayız
Mybb Geliştirici & PHPyazılımişleri
Cevapla
#14
(10-04-2020, 02:04)ripeNess` Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-04-2020, 02:01)Emrullah* Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-04-2020, 01:59)TheFlash Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Novea hoşuma gitti

Daha çok nokia(Nivea) alıntı gibime geldi. Biraz fazlasıyla eleştiri yapayım da adam akıllı birşeyler bulurlar xD
(kusura bakmayın bunu önceden planlamanız gerekiyordu)
Önceden planladık ama sorun çıktı yeni isiim arıyoruz zamanımız bol Biz burdayız

ben şahsen csailesi dışında hiçbir isim önermem. (önerdiğim isim sanırım uygun değil biliyorum ama, tekbildiğim bu. Ve sizin için eskiden çok değerli idi)
Cevapla
#15
(10-04-2020, 02:13)Emrullah* Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-04-2020, 02:04)ripeNess` Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-04-2020, 02:01)Emrullah* Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-04-2020, 01:59)TheFlash Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Novea hoşuma gitti

Daha çok nokia(Nivea) alıntı gibime geldi. Biraz fazlasıyla eleştiri yapayım da adam akıllı birşeyler bulurlar xD
(kusura bakmayın bunu önceden planlamanız gerekiyordu)
Önceden planladık ama sorun çıktı yeni isiim arıyoruz zamanımız bol Biz burdayız

ben şahsen csailesi dışında hiçbir isim önermem. (önerdiğim isim sanırım uygun değil biliyorum ama, tekbildiğim bu. Ve sizin için eskiden çok değerli idi)
Evet öyle fakat site ismi olduğundan csgo moda düşünemiyorum
Mybb Geliştirici & PHPyazılımişleri
Cevapla
#16
MoonBlack gariban gibi kaldı kimse oy vermemiş
Son Düzenleme: 10-04-2020, 02:22, Düzenleyen: ZeynepHANIM.
Cevapla
#17
berabere kaldılar Çok güldüm
Mybb Geliştirici & PHPyazılımişleri
Cevapla
#18
QuryWesT Gaming Kötümü ?
Cevapla
#19
(10-04-2020, 11:02)Chucky* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: QuryWesT Gaming Kötümü ?
Maalesef kısa ve daha bir asil dursun istiyorum
Mybb Geliştirici & PHPyazılımişleri
Cevapla
#20
MoonLight Gaming olabilir Tagınızıda

"[ML] - NICK [YETKI] & [MG] - NICK [YETKI] " Şeklinde Yapabilirsiniz Tavsiyem
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task