(10-04-2020, 02:01)Emrullah* Adlı Kullanıcıdan Alıntı:xd(10-04-2020, 01:59)TheFlash Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Novea hoşuma gitti
Daha çok nokia(Nivea) alıntı gibime geldi. Biraz fazlasıyla eleştiri yapayım da adam akıllı birşeyler bulurlar xD
(kusura bakmayın bunu önceden planlamanız gerekiyordu)
Discord: ecy#5776
)



