Arkadaşlar oyun yöneticisine nasıl bot atılır bilen var mı ? (Spec botundan bahsetmiyorum) bazı sunuculara bakıyorum bir sürü bot atmışlar ben denemelik sunucu açmıştım 2 3 adet bota ihtiyacım var specdeki botlarıda otomatik spece attığından kullanılmıyor.
Konu
bir seçenekten daha bahsedeyim sana, Eğer ki sürekli bilgisayarım açık bırakıp bot atmayım diyorsan çok ucuza vds kiralayıp içerisine cs yükletip ordan oyuna bot sokabilirsin. CSD firmasında her vds sunucudan 1 tane bot atabilirsin. oyt de ise gerekli izinleri alıp vds'nin gücüne göre birden fazla bot atabilirsin ve bu attığın botlar 7/24 açık kalır hem de bilgisayarını açık tutmak zorunda kalmazsın.
Webailesinden VDS kiralayarak destek talebi açarsan yardımcı olacaktır ekip arkadaşlarım
MawiŞ*
Bot atıp elinize ne geçicek çok merak ediyorum. afk atanlarıda anlamıyorum. çift cs yapanlarıda anlamıyorum. 😁
(27-01-2023, 00:24)Nejat Doğan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bot atıp elinize ne geçicek çok merak ediyorum. afk atanlarıda anlamıyorum. çift cs yapanlarıda anlamıyorum. 😁Kardeşim denemelik açtığım bir sunucum var. Modları deniyorum ve haliyle sürekli aktif arkadaş bulamadığım için bugları test etme amaçlı ihtiyacım vardı istedim.
Yaptıgımız Bi mod var ve benim durumumdan ve yaptıgımız eklentileri cogu zaman Bi kaç kişi lazım oldugu için herkes gelemiyor o yüzden bizde bot atma taraftarı degiliz.
~ CS2 Ücretli Eklenti - CS 1.6 Ücretli Eklenti ~
Benzer Konular
Yorum
239
Okunma
Yorum
19.794
Okunma
Yorum
485
Okunma
Yorum
10.409
Okunma
Yorum
57.076
Okunma
Yorum
37.102
Okunma
07-03-2026, 18:29
Yorum
1.309
Okunma
27-12-2025, 22:09
)


