⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Eklentilerin Hata Loglarını Nasıl Açarım ?

Konu

#1
Sunucunuz CSDurağı ise ;
Kod:
WEBFTP > addons > amxmodx > configs > csdcore.ini
dosyasını açın, csd_logerror değerini 1 yapıp kaydedin, ardından kurduğunuz tüm ekstra eklentilerin sonuna debug yazıp kaydedin(plugins.ini'den veya mape özel yaptıysanız oradan). Sunucuyu kapatıp açtığınızda veya mapı 2 kere değiştirdiğinzde eklentilerin verdiği hataları WEBFTP > addons > amxmodx > logs klasörüne yazmaya başlayacak.

Sunucunuz OyunYöneticisi ise ;
Anasayfada Mod & Eklentiler kısmının alt sekmesinde Eklenti Hataları kısmına girip debug modunu aktif hale getirin, ardından sunucuyu kapat aç yapın veya mapi 2 kere değiştirdiğiniz zaman aktif olacaktır ve eklenti hataları kısmında hataları görüntüleyebileceksiniz.

Önemli Not ; Debug modunu sürekli açık tutmayın, sunucunuzda ram ve cpu kullanımını arttıracaktır bu da lag oluşumuna sebep olacaktır, işiniz bittikten sonra bunu kapatın.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task