csdurağında kim bilir kaç olur zam olunca haliyle bizde zorlanıyoruz almakdan kaliteli mod için para vermek ayrı dert doldurmak ayrı dert kirayı ödemek ayrı dert ayrıca csdurağı az az azalıyor oyunyöneticisi serverleride çok pahalı böyle gittikce elimize birşey geçmiyor :/Yılbaşından Sonra zam gelecek dediler 30 veya 40 aralığı 1 bin veya 2 bin hatta 3 bin bile olabilir
csdurağında kim bilir kaç olur zam olunca haliyle bizde zorlanıyoruz almakdan kaliteli mod için para vermek ayrı dert doldurmak ayrı dert kirayı ödemek ayrı dert ayrıca csdurağı az az azalıyor oyunyöneticisi serverleride çok pahalı böyle gittikce elimize birşey geçmiyor :/
csdurağında kim bilir kaç olur zam olunca haliyle bizde zorlanıyoruz almakdan kaliteli mod için para vermek ayrı dert doldurmak ayrı dert kirayı ödemek ayrı dert ayrıca csdurağı az az azalıyor oyunyöneticisi serverleride çok pahalı böyle gittikce elimize birşey geçmiyor :/)

