arkadaşlar bir kaç konuya baktım bmp8 bit olarak kaydettim sonra sprye çevıremedim nasıl yapabilırım?
arkadaşlar bilen yokmu
Son Düzenleme: 19-11-2020, 00:37, Düzenleyen: 1000aLi.
)

(19-11-2020, 00:06)1000aLi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar bir kaç konuya baktım bmp8 bit olarak kaydettim sonra sprye çevıremedim nasıl yapabilırım?
arkadaşlar bilen yokmu
(19-11-2020, 07:35)PawNod\ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sprite Explorerişte bmp yaptıktan sonra nasıl kullanacağım bilmiyorum programdan seciyorum masaüstünü ama resimi görmüyor