Beyler selamün aleyküm https://www.webailesi.com/konu-dark-professional-zombie-escape-mod-v2-link-yenilendi-12300 bu multipower reisin paylaştıgı modu kuruyorumda oyt sunucuma anlamadğım bir kaç şey var da bu amxmodx dosyasinddaki configdeki felan herşeyimi atmam gerek 1 kere denedigimde böyle bi dosya zaten mevcut var diyordu bide sma dosyalarini yüklerken hata veriyor kurulumda neyi yanlış yapmış olabilirim
İstek konusu, @J3lasToise adlı kullanıcı tarafından 4 gün içinde çözülmüştür. İsteği çözdüğü için J3lasToise Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir. J3lasToise Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1 kişiye yardım etmiştir. Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.