⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
arkadaşlar saygılar hayırlı günler,söyle bir sorunumuz var yardımcı olurmusunuz,zm bio mod var virüs yayıldıgında zm olmayanlarda zm olarak gösteriyor consolu acınca kımın zm oldugunu anlayamıyoruz,istegimiz zm lerin sadece zm olarak göstermesini istiyoruz consola baktıgımızda,lütfen bu konuda yardımcı olurmusunuz teşekürler.
#2
(09-04-2025, 00:54)pamuk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar saygılar hayırlı günler,söyle bir sorunumuz var yardımcı olurmusunuz,zm bio mod var virüs yayıldıgında zm olmayanlarda zm olarak gösteriyor consolu acınca kımın zm oldugunu anlayamıyoruz,istegimiz zm lerin sadece zm olarak göstermesini istiyoruz consola baktıgımızda,lütfen bu konuda yardımcı olurmusunuz teşekürler.
Eklentiyi paylaşırsan bilgili bir kişi yardımcı olur.
Son Düzenleme: 09-04-2025, 01:57, Düzenleyen: Latinn.
#3
(09-04-2025, 00:54)pamuk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar saygılar hayırlı günler,söyle bir sorunumuz var yardımcı olurmusunuz,zm bio mod var virüs yayıldıgında zm olmayanlarda zm olarak gösteriyor consolu acınca kımın zm oldugunu anlayamıyoruz,istegimiz zm lerin sadece zm olarak göstermesini istiyoruz consola baktıgımızda,lütfen bu konuda yardımcı olurmusunuz teşekürler.
modun zombi dönüştürme kısmına bakılması gerek paylaşırsanız modu ilgilenirim veya ilgilenen çıkar.
| Return All Starz | Valorant Mod | 95.173.173.31 |
#4
nasıl yapmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz
#5
Kullandığınız modun .sma içeriğini dosya yükle kısmından buraya yükleyin
#6
sma sı yk panelde kayıtlı mod bu,,simdi tekrar anlatayım sw 20 kişiyse 3 zm oluyor dogrumu ama consolu acınca zm olmayanlarda t de gozukuyor esıtleme yok yardımcı olurmusunuz

sw 20 kişiyse 3 zm oluyor dogrumu ama consolu acınca zm olmayanlarda t de gozukuyor esıtleme yok zm olunca karısık oluyor insnaolanlarda zm gözüküyor kocsolu acınca yardımcı olurmusunuz.
kısacası zm olan zm gözükmesi insan olan insna gözükmesi yardımlarınızı bekliyorum saygılarımla.
Son Düzenleme: 10-04-2025, 14:52, Düzenleyen: pamuk.
#7
(10-04-2025, 13:28)pamuk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sma sı yk panelde kayıtlı mod bu,,simdi tekrar anlatayım sw 20 kişiyse 3 zm oluyor dogrumu ama consolu acınca zm olmayanlarda t de gozukuyor esıtleme yok yardımcı olurmusunuz

sw 20 kişiyse 3 zm oluyor dogrumu ama consolu acınca zm olmayanlarda t de gozukuyor esıtleme yok zm olunca karısık oluyor insnaolanlarda zm gözüküyor kocsolu acınca  yardımcı olurmusunuz.
kısacası zm olan zm gözükmesi insan olan insna gözükmesi yardımlarınızı bekliyorum saygılarımla.
kodu panelden alıp bir txt dosyasına yapıştırınız "webailesi.txt". Ardından son yerdeki txt dosyasını .sma yapınız "webailesi.sma". Sizde sonrdaki txt,sma,amxx gibi kodlar gözükmüyorsa şu adımları yapın.

ds-v1-15141
ds-ekran-alintisiv2-15142
Son Düzenleme: 10-04-2025, 20:41, Düzenleyen: Latinn.
#8
İstek konusu, @Latinn adlı kullanıcı tarafından 4 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için Latinn Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
Latinn Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 6 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da