arkadaşlar saygılar hayırlı günler,söyle bir sorunumuz var yardımcı olurmusunuz,zm bio mod var virüs yayıldıgında zm olmayanlarda zm olarak gösteriyor consolu acınca kımın zm oldugunu anlayamıyoruz,istegimiz zm lerin sadece zm olarak göstermesini istiyoruz consola baktıgımızda,lütfen bu konuda yardımcı olurmusunuz teşekürler.
Konu
(09-04-2025, 00:54)pamuk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar saygılar hayırlı günler,söyle bir sorunumuz var yardımcı olurmusunuz,zm bio mod var virüs yayıldıgında zm olmayanlarda zm olarak gösteriyor consolu acınca kımın zm oldugunu anlayamıyoruz,istegimiz zm lerin sadece zm olarak göstermesini istiyoruz consola baktıgımızda,lütfen bu konuda yardımcı olurmusunuz teşekürler.Eklentiyi paylaşırsan bilgili bir kişi yardımcı olur.
Son Düzenleme: 09-04-2025, 01:57, Düzenleyen: Latinn.
(09-04-2025, 00:54)pamuk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar saygılar hayırlı günler,söyle bir sorunumuz var yardımcı olurmusunuz,zm bio mod var virüs yayıldıgında zm olmayanlarda zm olarak gösteriyor consolu acınca kımın zm oldugunu anlayamıyoruz,istegimiz zm lerin sadece zm olarak göstermesini istiyoruz consola baktıgımızda,lütfen bu konuda yardımcı olurmusunuz teşekürler.modun zombi dönüştürme kısmına bakılması gerek paylaşırsanız modu ilgilenirim veya ilgilenen çıkar.
| Return All Starz | Valorant Mod | 95.173.173.31 |
sma sı yk panelde kayıtlı mod bu,,simdi tekrar anlatayım sw 20 kişiyse 3 zm oluyor dogrumu ama consolu acınca zm olmayanlarda t de gozukuyor esıtleme yok yardımcı olurmusunuz
sw 20 kişiyse 3 zm oluyor dogrumu ama consolu acınca zm olmayanlarda t de gozukuyor esıtleme yok zm olunca karısık oluyor insnaolanlarda zm gözüküyor kocsolu acınca yardımcı olurmusunuz.
kısacası zm olan zm gözükmesi insan olan insna gözükmesi yardımlarınızı bekliyorum saygılarımla.
sw 20 kişiyse 3 zm oluyor dogrumu ama consolu acınca zm olmayanlarda t de gozukuyor esıtleme yok zm olunca karısık oluyor insnaolanlarda zm gözüküyor kocsolu acınca yardımcı olurmusunuz.
kısacası zm olan zm gözükmesi insan olan insna gözükmesi yardımlarınızı bekliyorum saygılarımla.
Son Düzenleme: 10-04-2025, 14:52, Düzenleyen: pamuk.
(10-04-2025, 13:28)pamuk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sma sı yk panelde kayıtlı mod bu,,simdi tekrar anlatayım sw 20 kişiyse 3 zm oluyor dogrumu ama consolu acınca zm olmayanlarda t de gozukuyor esıtleme yok yardımcı olurmusunuzkodu panelden alıp bir txt dosyasına yapıştırınız "webailesi.txt". Ardından son yerdeki txt dosyasını .sma yapınız "webailesi.sma". Sizde sonrdaki txt,sma,amxx gibi kodlar gözükmüyorsa şu adımları yapın.
sw 20 kişiyse 3 zm oluyor dogrumu ama consolu acınca zm olmayanlarda t de gozukuyor esıtleme yok zm olunca karısık oluyor insnaolanlarda zm gözüküyor kocsolu acınca yardımcı olurmusunuz.
kısacası zm olan zm gözükmesi insan olan insna gözükmesi yardımlarınızı bekliyorum saygılarımla.


Son Düzenleme: 10-04-2025, 20:41, Düzenleyen: Latinn.
İstek konusu, @Latinn adlı kullanıcı tarafından 4 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için Latinn Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
Latinn Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 6 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için Latinn Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
Latinn Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 6 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Benzer Konular
Yorum
1.020
Okunma
16-02-2026, 13:16
)

