⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Yüksek Yere Zıplayınca Yavaşlama

Konu

#1
Merhaba olduğum yerden yüksek yere zıplayınca ilk hareketim yavaş oluyor , ama aşağıya düşünce bu yavaşlama olmuyor . Ayrıca doublejump'ı kullanınca hiçbir durumda yavaşlama olmuyor.(Reapi fall damage kurulu) Sizce neyden kaynaklı olabilir?
Son Düzenleme: 07-08-2022, 14:51, Düzenleyen: GirayKara401.
#2
(07-08-2022, 14:48)GirayKara401 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba olduğum yerden yüksek yere zıplayınca ilk hareketim yavaş oluyor , ama aşağıya düşünce bu yavaşlama olmuyor . Ayrıca doublejump'ı kullanınca hiçbir durumda yavaşlama olmuyor.(Reapi fall damage kurulu) Sizce neyden kaynaklı olabilir?
Buyrun;
.smapain_shock_free.sma(Dosya Boyutu: 2,81 KB | İndirme Sayısı: 15)
#3
İstek konusu, @DegNizzTR adlı kullanıcı tarafından 2 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için DegNizzTR Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
DegNizzTR Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 5 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da