Merhaba olduğum yerden yüksek yere zıplayınca ilk hareketim yavaş oluyor , ama aşağıya düşünce bu yavaşlama olmuyor . Ayrıca doublejump'ı kullanınca hiçbir durumda yavaşlama olmuyor.(Reapi fall damage kurulu) Sizce neyden kaynaklı olabilir?
Son Düzenleme: 07-08-2022, 14:51, Düzenleyen: GirayKara401.
)


