merhabalar 2 aydır csduragı kullanıyorum fakat son bu haftadır eke koyduguum hatadn sunucu çöküyor anlamıyorum neden hiç bi sıkıntı yoktu kendi modumuzu kullanıyoruz
L 25/07/2022 - 15:58:46: (map "ze_boatescape_b5") PF_MessageBegin_I: New message started when msg '35' has not been sent yet
L 25/07/2022 - 16:00:54: (map "ze_jurassicpark4") PF_MessageBegin_I: New message started when msg '35' has not been sent yet
L 25/07/2022 - 16:02:55: (map "ze_jurassicpark4") PF_MessageBegin_I: New message started when msg '35' has not been sent yet
)

