Arkadaşlar merhaba, kısaca küçük bir sorundan bahsedeceğim. Yetki yazdığım kişiler, chat'e mesaj attıklarında başlarında tag olmasını istiyorum. (Yani şunun gibi, [Slot] kastrumba: merhaba) Bunu panel üzerinden yapabildiğimizi hatırlıyorum, ancak nasıl?
Konu
https://www.webailesi.com/konu-admin-yesil-yazi-3079
(12-07-2022, 22:08)kastrumba Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar merhaba, kısaca küçük bir sorundan bahsedeceğim. Yetki yazdığım kişiler, chat'e mesaj attıklarında başlarında tag olmasını istiyorum. (Yani şunun gibi, [Slot] kastrumba: merhaba) Bunu panel üzerinden yapabildiğimizi hatırlıyorum, ancak nasıl?Teşekkür ederim.
İstek konusu, @! RasKoLn. ! adlı kullanıcı tarafından 9 dakika içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için ! RasKoLn. ! Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
! RasKoLn. ! Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 23 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için ! RasKoLn. ! Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
! RasKoLn. ! Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 23 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Benzer Konular
Yorum
1.405
Okunma
Yorum
4.769
Okunma
14-07-2025, 01:10
Yorum
4.879
Okunma
08-07-2025, 00:19
Yorum
6.812
Okunma
Yorum
7.442
Okunma
22-03-2025, 01:27
)

