ahbet
4 Beğeni
Reapi cvar komutu göndermek yerine server_cmd ile cvar göndermek 600 tl mi hocam?
)

(06-09-2025, 17:59)osmanbnm Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ellerinize sağlık ❤️yorumunuz için teşekkürler.
(01-10-2025, 22:37)swenzyeren Adlı Kullanıcıdan Alıntı: +ref başarılar
(01-10-2025, 22:48)ZebaniBey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İyi SatişlarTeşekkürler.