⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Merhabalar menü hudunu  ortalanmış bir şekilde sola taşımak istiyorum kodunu atar mısınız
Webmaster ?
#2
Orta sola alırsan menüyü açtığında, menü yazılarıyla hud yazıları birbirine girer
#3
(22-12-2020, 05:29)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Orta sola alırsan menüyü açtığında, menü yazılarıyla hud yazıları birbirine girer
Nerede güzel durur sizce
Webmaster ?
Son Düzenleme: 22-12-2020, 05:32, Düzenleyen: WxTimer.
#4
Sol üst en mantıklısı bence, Jbmenun üstü
#5
(22-12-2020, 05:33)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sol üst en mantıklısı bence, Jbmenun üstü
Oranın kodunu atar mısınız acaba
Webmaster ?
#6
Buyrun :
PHP Kod:
set_hudmessage(02292380.010.1306.01.00.00.0, -); 
#7
Teşekkürler
Webmaster ?
#8
İstek konusu, @"suriyelikene" adlı kullanıcı tarafından 14 dakika içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 146 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task