Merhabalar menü hudunu ortalanmış bir şekilde sola taşımak istiyorum kodunu atar mısınız
Webmaster ?
)

(22-12-2020, 05:29)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Orta sola alırsan menüyü açtığında, menü yazılarıyla hud yazıları birbirine girerNerede güzel durur sizce
(22-12-2020, 05:33)suriyelikene Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sol üst en mantıklısı bence, Jbmenun üstüOranın kodunu atar mısınız acaba