Merhaba Benim ELimde Ctmenu Sound Dosyası Var Gelişmiş reapı ctmenu ndgn nin yaptığı ama ses dosyalaarı farklı internetten indirince ayarları sıfırlayınca ayarlar eski haline getirildi falan diyor koruma oylamasında limon çiceğim şarkısı çalıyor bunlar başka sw den uyarlanmışmı yoksa ekstra bi ctmenu soundunda yer alıyormu
Konu
Anlattığın hiçbir şeyi anlamadım.
Lütfen yazım kurallarına ve noktalama işaretlerine dikkat edin.Bu şekilde anlaşılır olursunuz.
Lütfen yazım kurallarına ve noktalama işaretlerine dikkat edin.Bu şekilde anlaşılır olursunuz.
Ben şimdi bi swde ctmenu gördüm ama internette aynı ctmenuyu buldum ama ses dosyaları farklı ben o ctmenuyu nerede bulabilirim.
İstek konusu, @"suriyelikene" adlı kullanıcı tarafından 3 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1199 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için suriyelikene Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
suriyelikene Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 1199 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
Benzer Konular
Yorum
687
Okunma
10-04-2026, 21:38
Yorum
727
Okunma
03-04-2026, 21:44
Yorum
1.199
Okunma
03-02-2026, 22:48
Yorum
1.404
Okunma
08-01-2026, 18:01
)

