⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

(Yardım) ~ DeathrunManager Plugin

Konu

#11
(24-09-2020, 16:09)knaoz1903 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba, kullandığım bu eklenti deathrun mapında T takımında sahte bir oyuncu yaratmaya yarıyor. İstediğim bu eklentiyi sadece deathrunda değil istediğim her mapta kullanabilmek ve aynısından ayrı olarak CT takımı için de ayrı bir eklentinin olması. 
Yani her mapta kullanabileceğim T ve CT takımında sahte oyuncu yaratcak ayrı ayrı 2 eklenti dosyasına ihtiyacım var. Bu eklentiyi düzenleyebilirseniz çok sevinirm. Şimdiden teşekkürler.
Nasıl Kullanıyoruz Kanka Bunu ?
DC J3lasToise#8843
#12
(25-09-2020, 21:12)ibokumru333 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24-09-2020, 16:09)knaoz1903 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba, kullandığım bu eklenti deathrun mapında T takımında sahte bir oyuncu yaratmaya yarıyor. İstediğim bu eklentiyi sadece deathrunda değil istediğim her mapta kullanabilmek ve aynısından ayrı olarak CT takımı için de ayrı bir eklentinin olması. 
Yani her mapta kullanabileceğim T ve CT takımında sahte oyuncu yaratcak ayrı ayrı 2 eklenti dosyasına ihtiyacım var. Bu eklentiyi düzenleyebilirseniz çok sevinirm. Şimdiden teşekkürler.
Nasıl Kullanıyoruz Kanka Bunu ?

Eklentiyi sunucuya yüklediğin zaman otomatik olarak bir sahte oyuncu yaratıyor. Sağolsun By.KinG yardımcı olup T ve CT olarak ayrı ayrı ayarladı.
#13
(25-09-2020, 21:16)knaoz1903 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-09-2020, 21:12)ibokumru333 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24-09-2020, 16:09)knaoz1903 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba, kullandığım bu eklenti deathrun mapında T takımında sahte bir oyuncu yaratmaya yarıyor. İstediğim bu eklentiyi sadece deathrunda değil istediğim her mapta kullanabilmek ve aynısından ayrı olarak CT takımı için de ayrı bir eklentinin olması. 
Yani her mapta kullanabileceğim T ve CT takımında sahte oyuncu yaratcak ayrı ayrı 2 eklenti dosyasına ihtiyacım var. Bu eklentiyi düzenleyebilirseniz çok sevinirm. Şimdiden teşekkürler.
Nasıl Kullanıyoruz Kanka Bunu ?

Eklentiyi sunucuya yüklediğin zaman otomatik olarak bir sahte oyuncu yaratıyor. Sağolsun By.KinG yardımcı olup T ve CT olarak ayrı ayrı ayarladı.
Sunucuma Yükledim Deathrun Açtım Oyuncu Oluşturmadı
DC J3lasToise#8843
#14
Konunuz "Çözülmüş İsteklere" taşınmıştır.
Linksta

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da