Merhabalar. Jail serverimde userler CT de mikrofon basamıyor sadece adminler ve yetkililer basıyor. Ayarlardanda 'Sadece CT ve ADMIN Miç Basma' komutunu açtım hala userler mic basamıyor. Yardım edermisiniz.
AKALONYA PRO&PUBLİC İP: cs3.csduragi.com TS3 İP: akalonya
Son Düzenleme: 22-08-2020, 13:16, Düzenleyen: EmirhanBaskan01.
)


