⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

[YARDIM] CTde mic basma olmuyor.

Konu

#1
Merhabalar. Jail serverimde userler CT de mikrofon basamıyor sadece adminler ve yetkililer basıyor. Ayarlardanda 'Sadece CT ve ADMIN Miç Basma' komutunu açtım hala userler mic basamıyor. Yardım edermisiniz.
AKALONYA PRO&PUBLİC İP: cs3.csduragi.com TS3 İP: akalonya
Son Düzenleme: 22-08-2020, 13:16, Düzenleyen: EmirhanBaskan01.
#2
Mikrafona etki eden tüm eklentileri kapatın allta verdiğim cvarları da şu duruma getirip kontrol edin
PHP Kod:
sv_alltalk 1
sv_voiceenable 1 
#3
(22-08-2020, 13:32)ITenGriTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Mikrafona etki eden tüm eklentileri kapatın allta verdiğim cvarları da şu duruma getirip kontrol edin
PHP Kod:
sv_alltalk 1
sv_voiceenable 1 
eyv çok saol  ITenGRİTR oldu Gülümse
AKALONYA PRO&PUBLİC İP: cs3.csduragi.com TS3 İP: akalonya
#4
Konunuz "Çözülmüş İsteklere" taşınmıştır.
Linksta

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da