⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

En Çok Beğeni Alan Cevaplar

JustLeonidas
2 Beğeni

(28-01-2026, 23:55)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kendisi yıllardır aynı kafada olan gereksiz bir insandır. Tek yaptığı iş insanlara chatten sataşmak ve hakaret etmektir. İşine gelmeyince de hile açan bir tip olup asla ve asla wargods veya fungun taratmadan  kaçan bir gereksizdir. O yüzden muhatap olmayın ve direkt yasaklayın.
Çok güldüm
(29-01-2026, 00:34)cBoxx Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19-01-2026, 23:00)Marxxx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kanıt yoksa hiç bişey yok benim gözümde Gülümse
Selamlar, bu veletin şizofreni olduğunu bir tek ben düşünmüyormuşum, bu "wR.` -VaLVe?!.`" nickli elemanın psikolojik tedaviye ihtiyacı vardır. Kendisini kaileye alınacak birisi değildir. Hile kullanmasına rağmen ezildikten sonra, hileyi fulleyip kendini tatmin ediyor ve buna rağmen herkesten iyi olduğunu düşünüyor. İşin garip tarafı hile olmasına rağmen kendisini bile buna inandırmış Gülümse  Elimde kanıtları mevcuttu zaten, konuyu görünce hemen kanıtı atayım dedim. İyi Seyirler Gülümse Buyrun link

konuyu atmadan önce şahıısın hileyle oynadığını bilmiyordum ancak öm yoluyla ve discord üzerinden birkaç klip elime ulaştı, kliplerde birden fazla hile menüsü gördüğümde bu ucube için konu açmanın ne kadar gereksiz olduğunu kanaat getirdim Çok güldüm klipleri görmeden önce sadece konuda dediğim bhoop swsinde cfg açtığını fark ettim öyle bi hızlanma olamaz katiyen, bu konuya o klipleri atmamın sebebi sanırım kendisi konuyu okumuş olucakki, ortak olduğum bi sunucuya girerken (ayrıyetten konuda dediğim "klan sahiblerine ailevi küfür" ettiği klanın bi sunucusu (yani kendisi arkadan ailevi küfür eden ancak şahısların yüzüne gülen biri buda onu gözümde duble ucube yaptı)) kendisinden tw istendiğini fark ettim anında kendisine yasakladım, zaten yetkililerimin hiçbir söylemine karşıda birşey yazmamış sadece nickimi vererek arkadaşıyım ayağına yatmış bunununla beraber triple ucube ünvanını şahısa vererek bu konuyu diğer klan sahiplerine bilgi amaçlı güncel tutmaya devam etme kararına vardım, sizlerinde yorumları için teşekkür etmek isterim.

wR. -VaLVe?!. Hakkında

Konu

#1
05/01/2026 - 23:00 civarı eklenti test ederken sunucuma "'  wR.` -VaLVe?!.`'  " nickli biri geldi, kendis galibai zaten forumun aktif bi kulanıcısı ve benim sıkı bir takipçim Çok güldüm, neyse silah menü ve üst yazı eklentilerini deniyordum, öneride bulunsun diye ne şahısı kickledim ne de sunucuya şifre koydum, bu şahıs bi anda https://www.webailesi.com/konu-stealth-gaming-tr-pro-public-95-173-173-58-35488 konusunda yazan sunucuda olan eklentilerin hepsinin oldukça basit olduğunu, en basit eklentiler için bile 10 günde yaptığımı, normalde bu tarz bi şeye karşı gram umrumda olmaksızın ne ban ne de gag tarzı işlemler atarım, ben bu ucubenin yazdıklarını umursamayınca galiba kendince sinirlenmiş olucakki kendisnin THE WORLD KNİFE 1. si olduğunu zırvalarını söylemeye başladı, güya kendisiyle asla yarışamazmışım kendisi herkesi onun tabiriyle "elma gibi katur kutur" yiyormuş. Artık yazdıkları aşırı boş geldiği için kendisini banladım, bugünde 21.30 civarı can sıkıntısından ipleri dolaşırken bhoop swsine girdiğim gibi kendiside sunucuya bağlandı beni gördüğü gibi yine eklentilerimin tamamen çalıntı veya ufak düzeltmeler olduğunu söyledi ve yine aynı şekil paylaştığım eklentilere, forumdaki aktif kullanıcaların eklentilerine, forumda konularına mesaj verdiğim kullanıcılara, klanlara, klan sahiplerine ailevi küfürler etmeye başladı, bu arada ailevi küfür ettiği klanlardan birinin de eski klan oyuncusuymuş Çok güldüm (ucube dememin en büyük sebebi) sonradan suncuya katılanlarda bu ucubeyi görür görmez "sen niye her girdiğin sunucuda biriyle kavga ediyorsun" dediler, burdanda bu şahsın tek bana salça olmadığını diğer userlerin veya sunucu sahiplerinede böyle konuştıuğu mantığına vardım, bu ucubeyi bu konun yorumlarına davet ederek herkese neden saldırdığını sormak ve forumdaki klan sahiplerinin bu şahıs hakkında bilgisi olmadığını var sayarak nasıl biri olduğunu söylemek istedim kendisi sadece benim sunucumda bunları yapsa ben banladıktan sonra tamamen kendisini hayatımdan anında silinmiş olsada bu tarz kişiler yüzünden cs 1.6 topluluğu gelişmicek ve gelişmemeye de devam edicek
Stealth Gaming [TR] AWP BUNNYHOP : 95.173.173.58 discord.gg/stealthcs
Son Düzenleme: 19-01-2026, 23:11, Düzenleyen: JustLeonidas.
#2
kanıt yoksa hiç bişey yok benim gözümde Gülümse
- DOĞA NEFES ALSIN - 
#3
Sunucu içi tartışmalarınızı foruma aktarma sebebinizi çözemedim kendisi zaten benim sunucumda da oynardı, 16 public fastdraw oyunculara da ailevi sövüp adminlerime saygısızlık yapmıştı banlar geçersin böyle bir durumda foruma neden gelmiş hala anlayamadım?
CS2 PRO: 185.193.165.15 | CS1.6 JB: 95.173.173.106 | ts3: fastdraw
#4
(20-01-2026, 13:32)Losethy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sunucu içi tartışmalarınızı foruma aktarma sebebinizi çözemedim kendisi zaten benim sunucumda da oynardı, 16 public fastdraw oyunculara da ailevi sövüp adminlerime saygısızlık yapmıştı banlar geçersin böyle bir durumda foruma neden gelmiş hala anlayamadım?
zaten kendisi sahip olduğum tüm iplerde banlı, konuyu açma sebebim kendisine niye bu kadar saldırgan olduğunu her sorduğumda ailevi küfürle cevap verdiği için, webailesi forumundada aktif bi kullanıcı olduğunu bildiğim için konu açma gereği duydum hem kendisinden cevap beklemek hemde forumdaki klan sahiplerine haberdar etmektir
Stealth Gaming [TR] AWP BUNNYHOP : 95.173.173.58 discord.gg/stealthcs
#5
Bu durumda yapmanız gereken en iyi şey görmezden gelmektir. Hatta sunucu kurallarınızı ihlal etmediği sürece takmayın bile. Ayrıcalıklı davranırsanız ayrıcalıklı olduğunu düşünür. Dediğiniz gibi musallat biriyse ( benim başıma da hatta düşmanımın başına bile geldi Çok güldüm ) sunucuların yetkilileri gerekli müdahaleleri yapacaktır.
Advanced Plug-in & Animated Model Tasarımı
#6
(20-01-2026, 15:58)fernpasha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu durumda yapmanız gereken en iyi şey görmezden gelmektir. Hatta sunucu kurallarınızı ihlal etmediği sürece takmayın bile. Ayrıcalıklı davranırsanız ayrıcalıklı olduğunu düşünür. Dediğiniz gibi musallat biriyse ( benim başıma da hatta düşmanımın başına bile geldi Çok güldüm ) sunucuların yetkilileri gerekli müdahaleleri yapacaktır.
kendisi görmezden gelinmeyi hazmedemeyip ailevi küfüre başvuruyor zaten Çok güldüm kendisi forumdaki konu sahiplerine sövüp neden hala bu konuya cevap vermediğide muamma Gülümse
Stealth Gaming [TR] AWP BUNNYHOP : 95.173.173.58 discord.gg/stealthcs
#7
Kendisi yıllardır aynı kafada olan gereksiz bir insandır. Tek yaptığı iş insanlara chatten sataşmak ve hakaret etmektir. İşine gelmeyince de hile açan bir tip olup asla ve asla wargods veya fungun taratmadan kaçan bir gereksizdir. O yüzden muhatap olmayın ve direkt yasaklayın.
Stand Back Warrior's   | ip: cs.sbwpro.com | ts3: ts3.sbwpro.com
#8
(19-01-2026, 23:00)Marxxx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kanıt yoksa hiç bişey yok benim gözümde Gülümse
Selamlar, bu veletin şizofreni olduğunu bir tek ben düşünmüyormuşum, bu "wR.` -VaLVe?!.`" nickli elemanın psikolojik tedaviye ihtiyacı vardır. Kendisini kaileye alınacak birisi değildir. Hile kullanmasına rağmen ezildikten sonra, hileyi fulleyip kendini tatmin ediyor ve buna rağmen herkesten iyi olduğunu düşünüyor. İşin garip tarafı hile olmasına rağmen kendisini bile buna inandırmış Gülümse  Elimde kanıtları mevcuttu zaten, konuyu görünce hemen kanıtı atayım dedim. İyi Seyirler Gülümse Buyrun link
https://www.youtube.com/@cBoxx
#9
(28-01-2026, 23:55)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kendisi yıllardır aynı kafada olan gereksiz bir insandır. Tek yaptığı iş insanlara chatten sataşmak ve hakaret etmektir. İşine gelmeyince de hile açan bir tip olup asla ve asla wargods veya fungun taratmadan  kaçan bir gereksizdir. O yüzden muhatap olmayın ve direkt yasaklayın.
Çok güldüm
(29-01-2026, 00:34)cBoxx Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19-01-2026, 23:00)Marxxx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kanıt yoksa hiç bişey yok benim gözümde Gülümse
Selamlar, bu veletin şizofreni olduğunu bir tek ben düşünmüyormuşum, bu "wR.` -VaLVe?!.`" nickli elemanın psikolojik tedaviye ihtiyacı vardır. Kendisini kaileye alınacak birisi değildir. Hile kullanmasına rağmen ezildikten sonra, hileyi fulleyip kendini tatmin ediyor ve buna rağmen herkesten iyi olduğunu düşünüyor. İşin garip tarafı hile olmasına rağmen kendisini bile buna inandırmış Gülümse  Elimde kanıtları mevcuttu zaten, konuyu görünce hemen kanıtı atayım dedim. İyi Seyirler Gülümse Buyrun link

konuyu atmadan önce şahıısın hileyle oynadığını bilmiyordum ancak öm yoluyla ve discord üzerinden birkaç klip elime ulaştı, kliplerde birden fazla hile menüsü gördüğümde bu ucube için konu açmanın ne kadar gereksiz olduğunu kanaat getirdim Çok güldüm klipleri görmeden önce sadece konuda dediğim bhoop swsinde cfg açtığını fark ettim öyle bi hızlanma olamaz katiyen, bu konuya o klipleri atmamın sebebi sanırım kendisi konuyu okumuş olucakki, ortak olduğum bi sunucuya girerken (ayrıyetten konuda dediğim "klan sahiblerine ailevi küfür" ettiği klanın bi sunucusu (yani kendisi arkadan ailevi küfür eden ancak şahısların yüzüne gülen biri buda onu gözümde duble ucube yaptı)) kendisinden tw istendiğini fark ettim anında kendisine yasakladım, zaten yetkililerimin hiçbir söylemine karşıda birşey yazmamış sadece nickimi vererek arkadaşıyım ayağına yatmış bunununla beraber triple ucube ünvanını şahısa vererek bu konuyu diğer klan sahiplerine bilgi amaçlı güncel tutmaya devam etme kararına vardım, sizlerinde yorumları için teşekkür etmek isterim.
Stealth Gaming [TR] AWP BUNNYHOP : 95.173.173.58 discord.gg/stealthcs
#10
Herkese Selamin Aleykum öncelikle. Hiç uzatmadan şuraya taramalarımı koyayım https://fungun.net/ecd/report/164539/ Bakın 21 taramam var ve bazı çekemeyen kıskanç insanlar arkamdan atıp tutuyor. Ben asla forumlara morumlara böyle gelmem 19 senelik oyuncuyum işim olmaz buralarda benim işim oyunculuk. Bu sbwpro klanından cboxx isimli kendini yt video atıp yada nickime arkadaşlarını sokup arkamdan karalama yapmaya başlamış ve sahibi de kaç yaşında adam söylediği yalanlar yok hiç tarama yapmıyor kaçıyor gibi şeyler bunlara gülüyorum ben çok gördüm çünkü. İlk olarak o video da ki hiç bir şekilde ben değilim eğer bensem göstersinler ID sini öyle arkadaşlarını nickime sokup 1v1 de yenildi diye böyle işler yapmaya gerek yok. Bir diğer konu bu justleo denen arkadaş tüm tuşlara basmış kendince eğer küfür ettiğim ss ler varsa atsın buyursun ve benim ID mi de göstersin şuan burda benden herhangi bir ts yada sunucu ip si atıpta ID'me bakmak için gelmemi isterlerse de gelebilirim sorun yok ben her türlü kanıtlarım ama böyle sahte nicklere sokarak kanıt denmez onlara beni herkes tanır attığım 1v1 lerden 5v5 lerden ya da çok önceki 16v lerden ben knife awp ve public oyuncusuyum ve çoğu bu cboxx gibi yt atıpta kendini oyuncu sanan arkadaşları yendiğim için karalama yapıyorlar arkamdan burayı boş bulmuşlar belli ki sunucular da karşımda aime çıkamıyolar. Ben buraya sunucu ip si de atarım vs için daha önce atmadığım herkesle 1v1 atabilirim sorun yok sonrasında başında ortasında da fg taratırım sorun yok bana sunucular da artık çok duymaya başladım sana forum açmışar sana forum açmışlar bakmıyodum ama en az 50 kere yazdıkları için baktım şuan ve bu kanıtsız iftiraları bu 19 sene de çok gördüğüm için hiç sasirmadim bile. Beni knife oynamıs olan herkes bilir awp ve public de görenler de görmüştür bunu okuyan okusun biraz geçsin yorumlarımın silinmesini talep etcem zaten böyle boş boş şeyleri buraya taşıyıp insanlari mesgul etmişler birde sadece gülüyorum bende demo olarak aldığım demo videosu da var sbw de beni ss çekiyor taraman yok diyor ama benim 21 tane taramam var ve beni gaglayıp tarattirmadan ss alip kickliyor. Benim için gene sorun yok olani ben biliyorum zaten benide bilenler biliyor.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da