⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

En Çok Beğeni Alan Cevaplar

JustLeonidas
2 Beğeni

(28-01-2026, 23:55)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kendisi yıllardır aynı kafada olan gereksiz bir insandır. Tek yaptığı iş insanlara chatten sataşmak ve hakaret etmektir. İşine gelmeyince de hile açan bir tip olup asla ve asla wargods veya fungun taratmadan  kaçan bir gereksizdir. O yüzden muhatap olmayın ve direkt yasaklayın.
Çok güldüm
(29-01-2026, 00:34)cBoxx Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19-01-2026, 23:00)Marxxx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kanıt yoksa hiç bişey yok benim gözümde Gülümse
Selamlar, bu veletin şizofreni olduğunu bir tek ben düşünmüyormuşum, bu "wR.` -VaLVe?!.`" nickli elemanın psikolojik tedaviye ihtiyacı vardır. Kendisini kaileye alınacak birisi değildir. Hile kullanmasına rağmen ezildikten sonra, hileyi fulleyip kendini tatmin ediyor ve buna rağmen herkesten iyi olduğunu düşünüyor. İşin garip tarafı hile olmasına rağmen kendisini bile buna inandırmış Gülümse  Elimde kanıtları mevcuttu zaten, konuyu görünce hemen kanıtı atayım dedim. İyi Seyirler Gülümse Buyrun link

konuyu atmadan önce şahıısın hileyle oynadığını bilmiyordum ancak öm yoluyla ve discord üzerinden birkaç klip elime ulaştı, kliplerde birden fazla hile menüsü gördüğümde bu ucube için konu açmanın ne kadar gereksiz olduğunu kanaat getirdim Çok güldüm klipleri görmeden önce sadece konuda dediğim bhoop swsinde cfg açtığını fark ettim öyle bi hızlanma olamaz katiyen, bu konuya o klipleri atmamın sebebi sanırım kendisi konuyu okumuş olucakki, ortak olduğum bi sunucuya girerken (ayrıyetten konuda dediğim "klan sahiblerine ailevi küfür" ettiği klanın bi sunucusu (yani kendisi arkadan ailevi küfür eden ancak şahısların yüzüne gülen biri buda onu gözümde duble ucube yaptı)) kendisinden tw istendiğini fark ettim anında kendisine yasakladım, zaten yetkililerimin hiçbir söylemine karşıda birşey yazmamış sadece nickimi vererek arkadaşıyım ayağına yatmış bunununla beraber triple ucube ünvanını şahısa vererek bu konuyu diğer klan sahiplerine bilgi amaçlı güncel tutmaya devam etme kararına vardım, sizlerinde yorumları için teşekkür etmek isterim.

wR. -VaLVe?!. Hakkında

Konu

#21
Çok uzun metinler bulunuyor durumu henüz detaylı inceleyemedim ancak konu detayı/özeti nedir
MawiŞ*
#22
Türkçeyi katlederek düzgün bir cümle bile kuramayıp kendince bir şeyler yazmışsın. Ayrıca evet taramaların mevcut gördüm, fakat 31 Ocak 2026'dan itibari ile başlıyor. Daha önceden neden wargods veya fungun taratma gereksinimi duymuyordun. Çünkü tek yaptığın şey senden ss alındığında insanlara küfür ve hakaret etmekti. O yüzden benim klanımın adını kullanarak burada boş yapman yersiz olmuş. Oynayacak serverde kalmayınca insan gibi hilesiz oynamayı öğrendin sanırım.
Stand Back Warrior's   | ip: cs.sbwpro.com | ts3: ts3.sbwpro.com
#23
(15-04-2026, 00:34)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Türkçeyi katlederek  düzgün bir cümle bile kuramayıp kendince bir şeyler yazmışsın. Ayrıca evet taramaların mevcut gördüm, fakat 31 Ocak 2026'dan itibari ile başlıyor. Daha önceden neden wargods veya fungun taratma gereksinimi duymuyordun. Çünkü tek yaptığın şey senden ss alındığında insanlara küfür ve hakaret etmekti. O yüzden benim klanımın adını kullanarak burada boş yapman yersiz olmuş. Oynayacak serverde kalmayınca insan gibi hilesiz oynamayı öğrendin sanırım.
Sen once adam ol oynadıgım gıbı daha 2. elden ss alma, adam gıbı ızlemeyı bıl sunucuyu yonetmeyı bıl, ts geldıgımde mıkrofonumu kapatip banlama, bır oyunculugun olsun aım mapta karsıma cık sonra konusursun ve benden acıklama ıstersın. Benım senelr oncekı wg taramam da var. Ben her sw de oynayabılırım sw ler bana ''sunucu da fazla adam vurcaksan sunucuya gelme ya da spec gec'' dıyerek banlayabılır tabıkı de hle oldugum anlamna gelmez. Ve senınle 1v1 atsam ve senın tum klan oynclarini 1v1 de parcalasam ve sunucuna gelsm sunucndakı oynculari parcalasam hıle olmadıgımı bılsende benı banlayacagını zaten bılıyorum. 2. elden ss alan bır botsn sunucu yonetmeyı bılmıyorsun kac yasına gelmıssn adam olamamissn.

(15-04-2026, 00:34)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Türkçeyi katlederek  düzgün bir cümle bile kuramayıp kendince bir şeyler yazmışsın. Ayrıca evet taramaların mevcut gördüm, fakat 31 Ocak 2026'dan itibari ile başlıyor. Daha önceden neden wargods veya fungun taratma gereksinimi duymuyordun. Çünkü tek yaptığın şey senden ss alındığında insanlara küfür ve hakaret etmekti. O yüzden benim klanımın adını kullanarak burada boş yapman yersiz olmuş. Oynayacak serverde kalmayınca insan gibi hilesiz oynamayı öğrendin sanırım.
Klaninin bır anlami yok benım ıcın herhangı bır klansin benım en son bıraktıgım klanimda senın klanindan eskı ve benım oyunculugumda sen ve tum klaninin oyuncularindan daha eskı. Benden ss alındıgında ne ıcın kıme kufur etmısım beklıyorum ss ın varsa ss lerını beklıyorum bos bos konusmussunuz ben burda yokkn sımdıde beklıyorm ts yada sw de geldıgımde assagalanmamak ıcın atiyorsunuz burdan atamiyorsunuz yazmk zornda kaliyorsunuz ve kendınızce salliyorsunuz hıc bır hakliliginiz yok hepınız botsunz.
Son Düzenleme: 15-04-2026, 00:48, Düzenleyen: -VaLVe?!.` [fYNh].
#24
(15-04-2026, 00:46)-VaLVe?!.` [fYNh] Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-04-2026, 00:34)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Türkçeyi katlederek  düzgün bir cümle bile kuramayıp kendince bir şeyler yazmışsın. Ayrıca evet taramaların mevcut gördüm, fakat 31 Ocak 2026'dan itibari ile başlıyor. Daha önceden neden wargods veya fungun taratma gereksinimi duymuyordun. Çünkü tek yaptığın şey senden ss alındığında insanlara küfür ve hakaret etmekti. O yüzden benim klanımın adını kullanarak burada boş yapman yersiz olmuş. Oynayacak serverde kalmayınca insan gibi hilesiz oynamayı öğrendin sanırım.
Sen once adam ol oynadıgım gıbı daha 2. elden ss alma, adam gıbı ızlemeyı bıl sunucuyu yonetmeyı bıl, ts geldıgımde mıkrofonumu kapatip banlama, bır oyunculugun olsun aım mapta karsıma cık sonra konusursun ve benden acıklama ıstersın. Benım senelr oncekı wg taramam da var. Ben her sw de oynayabılırım sw ler bana ''sunucu da fazla adam vurcaksan sunucuya gelme ya da spec gec'' dıyerek banlayabılır tabıkı de hle oldugum anlamna gelmez. Ve senınle 1v1 atsam ve senın tum klan oynclarini 1v1 de parcalasam ve sunucuna gelsm sunucndakı oynculari parcalasam hıle olmadıgımı bılsende benı banlayacagını zaten bılıyorum. 2. elden ss alan bır botsn sunucu yonetmeyı bılmıyorsun kac yasına gelmıssn adam olamamissn.


Adamlığı senden öğrenecek değilim, herkesi kendin gibi boş insan bellemişsin sanırım. Kimin ne olduğunu bilmeden buralardan atıp tutman senin seviyeni zaten gösterir. Hayırdır millet İngiltere prensi ile mi konuşuyor da her önüne geleni 1vs1 çağırıyorsun. Tr cs 1.6 alemi seni kesmez sen git e-sporcu felan olmayı denemelisin.
Stand Back Warrior's   | ip: cs.sbwpro.com | ts3: ts3.sbwpro.com
#25
(15-04-2026, 00:50)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-04-2026, 00:46)-VaLVe?!.` [fYNh] Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sen once adam ol oynadıgım gıbı daha 2. elden ss alma, adam gıbı ızlemeyı bıl sunucuyu yonetmeyı bıl, ts geldıgımde mıkrofonumu kapatip banlama, bır oyunculugun olsun aım mapta karsıma cık sonra konusursun ve benden acıklama ıstersın. Benım senelr oncekı wg taramam da var. Ben her sw de oynayabılırım sw ler bana ''sunucu da fazla adam vurcaksan sunucuya gelme ya da spec gec'' dıyerek banlayabılır tabıkı de hle oldugum anlamna gelmez. Ve senınle 1v1 atsam ve senın tum klan oynclarini 1v1 de parcalasam ve sunucuna gelsm sunucndakı oynculari parcalasam hıle olmadıgımı bılsende benı banlayacagını zaten bılıyorum. 2. elden ss alan bır botsn sunucu yonetmeyı bılmıyorsun kac yasına gelmıssn adam olamamissn.


Adamlığı senden öğrenecek değilim, herkesi kendin gibi boş insan bellemişsin sanırım. Kimin ne olduğunu bilmeden buralardan atıp tutman senin seviyeni zaten gösterir. Hayırdır millet İngiltere prensi ile mi konuşuyor da her önüne geleni 1vs1 çağırıyorsun. Tr cs 1.6 alemi seni kesmez sen git e-sporcu felan olmayı denemelisin.
Ben sana ogretecegım merak etme cok ıstersen oynamayida ogretecegım adam gıbı konusmayida. Arkamdan atip tutman da senın sevıyenı gostermıs olmali ne dersın sadece benım yaptiklarima bakiyor gıbısın. 1v1 gel dıye nıye dıyorum bılıyormusun zaten oynculugun yok bak bundan dolayi dıyorum ben sana fg taratmadan once hle varmis bende senın dedıgıne gore sonra fg tarattim hıle ler gıtmıs benden senın dedıgıne gore tamam 1v1 gel gene kımı getırırsen getır yeneyım bak bakalim oncekı oynayisim ıle sımdıkı oynayisim farkli mi. Sen yazdigimi anlamiyorsun kı bırde sunucu yonetıyorsun.
#26
(15-04-2026, 00:56)-VaLVe?!.` [fYNh] Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-04-2026, 00:50)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Adamlığı senden öğrenecek değilim, herkesi kendin gibi boş insan bellemişsin sanırım. Kimin ne olduğunu bilmeden buralardan atıp tutman senin seviyeni zaten gösterir. Hayırdır millet İngiltere prensi ile mi konuşuyor da her önüne geleni 1vs1 çağırıyorsun. Tr cs 1.6 alemi seni kesmez sen git e-sporcu felan olmayı denemelisin.
Ben sana ogretecegım merak etme cok ıstersen oynamayida ogretecegım adam gıbı konusmayida. Arkamdan atip tutman da senın sevıyenı gostermıs olmali ne dersın sadece benım yaptiklarima bakiyor gıbısın. 1v1 gel dıye nıye dıyorum bılıyormusun zaten oynculugun yok bak bundan dolayi dıyorum ben sana fg taratmadan once hle varmis bende senın dedıgıne gore sonra fg tarattim hıle ler gıtmıs benden senın dedıgıne gore tamam 1v1 gel gene kımı getırırsen getır yeneyım bak bakalim oncekı oynayisim ıle sımdıkı oynayisim farkli mi. Sen yazdigimi anlamiyorsun kı bırde sunucu yonetıyorsun.


Tamam sensin kardeşim, en büyük sensin, şampiyon sensin. Seni tebrik ediyoruz ve 19 gün önce WebAilesi'ne üye olarak buraya açıklama zorunda kaldığın için ayrıca alkışlıyoruz.
Stand Back Warrior's   | ip: cs.sbwpro.com | ts3: ts3.sbwpro.com
#27
(15-04-2026, 00:59)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-04-2026, 00:56)-VaLVe?!.` [fYNh] Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben sana ogretecegım merak etme cok ıstersen oynamayida ogretecegım adam gıbı konusmayida. Arkamdan atip tutman da senın sevıyenı gostermıs olmali ne dersın sadece benım yaptiklarima bakiyor gıbısın. 1v1 gel dıye nıye dıyorum bılıyormusun zaten oynculugun yok bak bundan dolayi dıyorum ben sana fg taratmadan once hle varmis bende senın dedıgıne gore sonra fg tarattim hıle ler gıtmıs benden senın dedıgıne gore tamam 1v1 gel gene kımı getırırsen getır yeneyım bak bakalim oncekı oynayisim ıle sımdıkı oynayisim farkli mi. Sen yazdigimi anlamiyorsun kı bırde sunucu yonetıyorsun.


Tamam sensin kardeşim, en büyük sensin, şampiyon sensin. Seni tebrik ediyoruz ve 19 gün önce WebAilesi'ne üye olarak buraya açıklama zorunda kaldığın için ayrıca alkışlıyoruz.
Benım olmadigim yerde burda ahkm kesmye kalkrsan ben geldıgımde boyle konusursn ıste. Sevıye sevıye dıye cok konusuyorsun sen yasinın adami olupta ya hıc bırsey yazmicaktin ya da yazdiginin arkasnda durcaktn boyle benı burda hesap acmak durumnda birakip ben dogrulari yazdigmda boyle yazman artik cok gec oldu ama dogruyu gormen senın ıcın guzel, benım ıcın gene hep oldugu gıbı ban atsanda atmasanda sorun yok, sw cok.
#28
(15-04-2026, 01:01)-VaLVe?!.` [fYNh] Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-04-2026, 00:59)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tamam sensin kardeşim, en büyük sensin, şampiyon sensin. Seni tebrik ediyoruz ve 19 gün önce WebAilesi'ne üye olarak buraya açıklama zorunda kaldığın için ayrıca alkışlıyoruz.
Benım olmadigim yerde burda ahkm kesmye kalkrsan ben geldıgımde boyle konusursn ıste. Sevıye sevıye dıye cok konusuyorsun sen yasinın adami olupta ya hıc bırsey yazmicaktin ya da yazdiginin arkasnda durcaktn boyle benı burda hesap acmak durumnda birakip ben dogrulari yazdigmda boyle yazman artik cok gec oldu ama dogruyu gormen senın ıcın guzel, benım ıcın gene hep oldugu gıbı ban atsanda atmasanda sorun yok, sw cok.

Tamam sensin kral. Merak etme ben senin gibi gazla çalışmıyorum ki sana küfür edeyim. Seninle muhatap olmam bile hata, bak işine artık.
Stand Back Warrior's   | ip: cs.sbwpro.com | ts3: ts3.sbwpro.com
#29
(15-04-2026, 01:04)Mr.Commander Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-04-2026, 01:01)-VaLVe?!.` [fYNh] Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Benım olmadigim yerde burda ahkm kesmye kalkrsan ben geldıgımde boyle konusursn ıste. Sevıye sevıye dıye cok konusuyorsun sen yasinın adami olupta ya hıc bırsey yazmicaktin ya da yazdiginin arkasnda durcaktn boyle benı burda hesap acmak durumnda birakip ben dogrulari yazdigmda boyle yazman artik cok gec oldu ama dogruyu gormen senın ıcın guzel, benım ıcın gene hep oldugu gıbı ban atsanda atmasanda sorun yok, sw cok.

Tamam sensin kral. Merak etme ben senin gibi gazla çalışmıyorum ki sana küfür edeyim. Seninle muhatap olmam bile hata, bak işine artık.
Ss lerını beklıyorum ettıgım kufurlerın tabı etmıssem. Senın bır vasfn yok kı calisasin. Hep ısıne bak dıyıp hep firsat oldukca benımle konusan ve arkmdan yazanlrda sızsınız, ben degıl. Cok gerek duymussn hakkimda yazmissn. Sımdı senı sahnenın dıger yerıne alabılırız.
#30
Konu da videon var zaten Gülümse hala ss bekliyorum diyor yaa Gülümse Zero iq Zero brain Gülümse Ayrıca yarası olan gocunur, buraya yeni üye olup millete laf yetiştirmeye geldiğine göre senin daha çok zorun var gibi geldi.
Stand Back Warrior's   | ip: cs.sbwpro.com | ts3: ts3.sbwpro.com
Son Düzenleme: 15-04-2026, 01:10, Düzenleyen: Mr.Commander.Son Düzenleme: 15-04-2026, 01:10, Düzenleyen: Mr.Commander.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da