⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
⭐ Buraya kendi metin reklamınızı vererek binlerce kişiye ulaşın! ⭐
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Union Clan 4 Renk Efsane Maskot Logo!

Konu

#21
(09-08-2020, 18:15)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:12)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:03)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çamurlamaya da gerek yok dostum. Tasarımı çizdim ve paylaştım konuyu uzatmayın lütfen.

(09-08-2020, 18:03)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 17:54)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gel vatandaş gell ÖMden ulaşana isme özel yapıyorum bugün için.


Sen biliyorsun o logolar nerde paylaşılıyor Gülümse

Kimin ne yapıp yapamayacağını herkez çok iyi biliyor , boşuna çalmaya gerek yok. Haklı çıkmaya çalışmaya hiç gerek yok.

Sen çizdiysen fontuda verebilirsin demi ? Gülümse

Yemin ediyorum acınası haldesiniz. Tasarımda font yok bile. Ki eğer istesem 20 tane fontfinder var en fazla 1 sitede bulabilirim.

FindMyFont uda sen buldun sanırım yoksa Favormu paylaşmıştı hatırlayamadım sorun yok ben buldum deyip onuda alırsın bir şekilde : D

FontFinder Zamanında Grupta @SkullHD ve @Zeze.stained Tarafından gösterilmişti dostum. Bu konuda konuşması gereken en son kişi sensin bunu biliyorsun değil mi ?

5f202950cb49c_screenshot_2020-07-28-16-34-30

Sanırım bunuda berkunla beraber 2-2.5 saat arasında çizmiştiniz

Background silince tasarımcı olunmuyor.
Son Düzenleme: 09-08-2020, 18:19, Düzenleyen: Hüseyin Orkun.
#22
(09-08-2020, 18:09)T1xLnN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bariz bi' benzerlik var yanlız. Eğer senin ise teşekkürler değil ise gereği yapılır zaten.

Logonun Re-Draw lamadığım Gerçek Halinde Çok Değişik Ben Kendim Eklemeler Yapdım Ve Birebir Aynısı Benmkinede Zaten Re-Draw yapamaz Re-Draw lanmış Bir Mascot Zaten Dolayısıyla Emek Hırsızı.

(09-08-2020, 18:15)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:12)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:03)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çamurlamaya da gerek yok dostum. Tasarımı çizdim ve paylaştım konuyu uzatmayın lütfen.

(09-08-2020, 18:03)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 17:54)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gel vatandaş gell ÖMden ulaşana isme özel yapıyorum bugün için.


Sen biliyorsun o logolar nerde paylaşılıyor Gülümse

Kimin ne yapıp yapamayacağını herkez çok iyi biliyor , boşuna çalmaya gerek yok. Haklı çıkmaya çalışmaya hiç gerek yok.

Sen çizdiysen fontuda verebilirsin demi ? Gülümse

Yemin ediyorum acınası haldesiniz. Tasarımda font yok bile. Ki eğer istesem 20 tane fontfinder var en fazla 1 sitede bulabilirim.

FindMyFont uda sen buldun sanırım yoksa Favormu paylaşmıştı hatırlayamadım sorun yok ben buldum deyip onuda alırsın bir şekilde : D

FontFinder Zamanında Grupta @SkullHD ve @Zeze.stained Tarafından gösterilmişti dostum. Bu konuda konuşması gereken en son kişi sensin bunu biliyorsun değil mi ?

(09-08-2020, 18:14)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:09)T1xLnN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bariz bi' benzerlik var yanlız. Eğer senin ise teşekkürler değil ise gereği yapılır zaten.

Benzerlik yok , Aynısı logonun sorarlarsa çizdi

Sallamanız Bile TrajiKomik

Logonun Reel halini Atıyorum Canım Kardeşim Onun Üstünede Konu Kilitlenmezse Dahada Girmem.
https://www.instagram.com/p/CBR83kzlUmj/  -  Benim Re-Drawladığım Logoya Tekrar Yapamazsın Yaparsan Bunun Adı Çalmak ( Emek Hırsızlığı ) .
Son Düzenleme: 09-08-2020, 18:25, Düzenleyen: `ThorGraphics..
#23
wow kontur renk değişmişsin amanınnn
#24
(09-08-2020, 18:26)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: wow kontur renk değişmişsin amanınnn

Körsün sanırım gözlüğünü takıp gelmeni tavsiye ediyorum. Logonun üstünde kocaman 9 sayısı var ve logonun üstünde partikıl bırakılmış yani o logoyu senin yaptığın gibi arka planı silip alamazsın : ) dene bakalım almayı olacakmı Çok güldüm Çok güldüm Çok güldüm
#25
Bunun Üzerinede Ben Yorum Yapmıyorum Webailesi Yönetiminin Zeki Olduğunu Düşünüp Konuyu Kilitleyeceğine İnanıyorum .
#26
(09-08-2020, 18:20)`ThorGraphics. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:09)T1xLnN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bariz bi' benzerlik var yanlız. Eğer senin ise teşekkürler değil ise gereği yapılır zaten.

Logonun Re-Draw lamadığım Gerçek Halinde Çok Değişik Ben Kendim Eklemeler Yapdım Ve Birebir Aynısı Benmkinede Zaten Re-Draw yapamaz Re-Draw lanmış Bir Mascot Zaten Dolayısıyla Emek Hırsızı.

(09-08-2020, 18:15)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:12)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:03)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çamurlamaya da gerek yok dostum. Tasarımı çizdim ve paylaştım konuyu uzatmayın lütfen.

(09-08-2020, 18:03)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kimin ne yapıp yapamayacağını herkez çok iyi biliyor , boşuna çalmaya gerek yok. Haklı çıkmaya çalışmaya hiç gerek yok.

Sen çizdiysen fontuda verebilirsin demi ? Gülümse

Yemin ediyorum acınası haldesiniz. Tasarımda font yok bile. Ki eğer istesem 20 tane fontfinder var en fazla 1 sitede bulabilirim.

FindMyFont uda sen buldun sanırım yoksa Favormu paylaşmıştı hatırlayamadım sorun yok ben buldum deyip onuda alırsın bir şekilde : D

FontFinder Zamanında Grupta @SkullHD ve @Zeze.stained Tarafından gösterilmişti dostum. Bu konuda konuşması gereken en son kişi sensin bunu biliyorsun değil mi ?

(09-08-2020, 18:14)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:09)T1xLnN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bariz bi' benzerlik var yanlız. Eğer senin ise teşekkürler değil ise gereği yapılır zaten.

Benzerlik yok , Aynısı logonun sorarlarsa çizdi

Sallamanız Bile TrajiKomik

Logonun Reel halini Atıyorum Canım Kardeşim Onun Üstünede Konu Kilitlenmezse Dahada Girmem.
https://www.instagram.com/p/CBR83kzlUmj/  -  Benim Re-Drawladığım Logoya Tekrar Yapamazsın Yaparsan Bunun Adı Çalmak ( Emek Hırsızlığı ) .

üstüne re-design değil dostum senin gibi logonun üstüne çizmedim. nerden bilicen onun "ilk" yaptığını Çok güldüm
#27
(09-08-2020, 18:28)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:20)`ThorGraphics. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:09)T1xLnN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bariz bi' benzerlik var yanlız. Eğer senin ise teşekkürler değil ise gereği yapılır zaten.

Logonun Re-Draw lamadığım Gerçek Halinde Çok Değişik Ben Kendim Eklemeler Yapdım Ve Birebir Aynısı Benmkinede Zaten Re-Draw yapamaz Re-Draw lanmış Bir Mascot Zaten Dolayısıyla Emek Hırsızı.

(09-08-2020, 18:15)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:12)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:03)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çamurlamaya da gerek yok dostum. Tasarımı çizdim ve paylaştım konuyu uzatmayın lütfen.


Yemin ediyorum acınası haldesiniz. Tasarımda font yok bile. Ki eğer istesem 20 tane fontfinder var en fazla 1 sitede bulabilirim.

FindMyFont uda sen buldun sanırım yoksa Favormu paylaşmıştı hatırlayamadım sorun yok ben buldum deyip onuda alırsın bir şekilde : D

FontFinder Zamanında Grupta @SkullHD ve @Zeze.stained Tarafından gösterilmişti dostum. Bu konuda konuşması gereken en son kişi sensin bunu biliyorsun değil mi ?

(09-08-2020, 18:14)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:09)T1xLnN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bariz bi' benzerlik var yanlız. Eğer senin ise teşekkürler değil ise gereği yapılır zaten.

Benzerlik yok , Aynısı logonun sorarlarsa çizdi

Sallamanız Bile TrajiKomik

Logonun Reel halini Atıyorum Canım Kardeşim Onun Üstünede Konu Kilitlenmezse Dahada Girmem.
https://www.instagram.com/p/CBR83kzlUmj/  -  Benim Re-Drawladığım Logoya Tekrar Yapamazsın Yaparsan Bunun Adı Çalmak ( Emek Hırsızlığı ) .

üstüne re-design değil dostum senin gibi logonun üstüne çizmedim. nerden bilicen onun "ilk" yaptığını Çok güldüm

nerden biliceğimizi söyleyeyim favor bu logoyu ilk paylaştığına ve yaptığı gün paylaştığına göre ilk onun yapması biraz daha iyi olur

Grafik ts sindede bu logoyu sanırım o sana göstermişti yanlışmı hatırlıyorum ? : )

uof3Yt

Gözlüğü bulamamışsındır diye atıyorum ha yakından bak göreceksin.
Son Düzenleme: 09-08-2020, 18:31, Düzenleyen: Hüseyin Orkun.
#28
(09-08-2020, 18:28)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:20)`ThorGraphics. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:09)T1xLnN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bariz bi' benzerlik var yanlız. Eğer senin ise teşekkürler değil ise gereği yapılır zaten.

Logonun Re-Draw lamadığım Gerçek Halinde Çok Değişik Ben Kendim Eklemeler Yapdım Ve Birebir Aynısı Benmkinede Zaten Re-Draw yapamaz Re-Draw lanmış Bir Mascot Zaten Dolayısıyla Emek Hırsızı.

(09-08-2020, 18:15)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:12)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:03)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çamurlamaya da gerek yok dostum. Tasarımı çizdim ve paylaştım konuyu uzatmayın lütfen.


Yemin ediyorum acınası haldesiniz. Tasarımda font yok bile. Ki eğer istesem 20 tane fontfinder var en fazla 1 sitede bulabilirim.

FindMyFont uda sen buldun sanırım yoksa Favormu paylaşmıştı hatırlayamadım sorun yok ben buldum deyip onuda alırsın bir şekilde : D

FontFinder Zamanında Grupta @SkullHD ve @Zeze.stained Tarafından gösterilmişti dostum. Bu konuda konuşması gereken en son kişi sensin bunu biliyorsun değil mi ?

(09-08-2020, 18:14)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:09)T1xLnN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bariz bi' benzerlik var yanlız. Eğer senin ise teşekkürler değil ise gereği yapılır zaten.

Benzerlik yok , Aynısı logonun sorarlarsa çizdi

Sallamanız Bile TrajiKomik

Logonun Reel halini Atıyorum Canım Kardeşim Onun Üstünede Konu Kilitlenmezse Dahada Girmem.
https://www.instagram.com/p/CBR83kzlUmj/  -  Benim Re-Drawladığım Logoya Tekrar Yapamazsın Yaparsan Bunun Adı Çalmak ( Emek Hırsızlığı ) .

üstüne re-design değil dostum senin gibi logonun üstüne çizmedim. nerden bilicen onun "ilk" yaptığını Çok güldüm

Logo 'nun Başının Üst Kontur Tarafı Bile Aynı Demekki Çalmışsın Kardeşim Ne BOş Yapıyorsun Çaldım De Geç Zaten FavorDZN yazmışsın Demekki Çalmışsın Sal Kilitlesinler Seninlemi Uğraşalım ?
#29
(09-08-2020, 18:30)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:28)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:20)`ThorGraphics. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:09)T1xLnN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bariz bi' benzerlik var yanlız. Eğer senin ise teşekkürler değil ise gereği yapılır zaten.

Logonun Re-Draw lamadığım Gerçek Halinde Çok Değişik Ben Kendim Eklemeler Yapdım Ve Birebir Aynısı Benmkinede Zaten Re-Draw yapamaz Re-Draw lanmış Bir Mascot Zaten Dolayısıyla Emek Hırsızı.

(09-08-2020, 18:15)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:12)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı: FindMyFont uda sen buldun sanırım yoksa Favormu paylaşmıştı hatırlayamadım sorun yok ben buldum deyip onuda alırsın bir şekilde : D

FontFinder Zamanında Grupta @SkullHD ve @Zeze.stained Tarafından gösterilmişti dostum. Bu konuda konuşması gereken en son kişi sensin bunu biliyorsun değil mi ?

(09-08-2020, 18:14)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Benzerlik yok , Aynısı logonun sorarlarsa çizdi

Sallamanız Bile TrajiKomik

Logonun Reel halini Atıyorum Canım Kardeşim Onun Üstünede Konu Kilitlenmezse Dahada Girmem.
https://www.instagram.com/p/CBR83kzlUmj/  -  Benim Re-Drawladığım Logoya Tekrar Yapamazsın Yaparsan Bunun Adı Çalmak ( Emek Hırsızlığı ) .

üstüne re-design değil dostum senin gibi logonun üstüne çizmedim. nerden bilicen onun "ilk" yaptığını Çok güldüm

nerden biliceğimizi söyleyeyim favor bu logoyu ilk paylaştığına ve yaptığı gün paylaştığına göre ilk onun yapması biraz daha iyi olur

Grafik ts sindede bu logoyu sanırım o sana göstermişti yanlışmı hatırlıyorum ? : )

Grafik Ekibine İstersen Son Zamanlarda Uğramadım. İstersen Umut'a İstersen Berkun'a Sorabilirsin.

(09-08-2020, 18:31)`ThorGraphics. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:28)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:20)`ThorGraphics. Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:09)T1xLnN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bariz bi' benzerlik var yanlız. Eğer senin ise teşekkürler değil ise gereği yapılır zaten.

Logonun Re-Draw lamadığım Gerçek Halinde Çok Değişik Ben Kendim Eklemeler Yapdım Ve Birebir Aynısı Benmkinede Zaten Re-Draw yapamaz Re-Draw lanmış Bir Mascot Zaten Dolayısıyla Emek Hırsızı.

(09-08-2020, 18:15)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-08-2020, 18:12)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı: FindMyFont uda sen buldun sanırım yoksa Favormu paylaşmıştı hatırlayamadım sorun yok ben buldum deyip onuda alırsın bir şekilde : D

FontFinder Zamanında Grupta @SkullHD ve @Zeze.stained Tarafından gösterilmişti dostum. Bu konuda konuşması gereken en son kişi sensin bunu biliyorsun değil mi ?

(09-08-2020, 18:14)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Benzerlik yok , Aynısı logonun sorarlarsa çizdi

Sallamanız Bile TrajiKomik

Logonun Reel halini Atıyorum Canım Kardeşim Onun Üstünede Konu Kilitlenmezse Dahada Girmem.
https://www.instagram.com/p/CBR83kzlUmj/  -  Benim Re-Drawladığım Logoya Tekrar Yapamazsın Yaparsan Bunun Adı Çalmak ( Emek Hırsızlığı ) .

üstüne re-design değil dostum senin gibi logonun üstüne çizmedim. nerden bilicen onun "ilk" yaptığını Çok güldüm

Logo 'nun Başının Üst Kontur Tarafı Bile Aynı Demekki Çalmışsın Kardeşim Ne BOş Yapıyorsun Çaldım De Geç Zaten FavorDZN yazmışsın Demekki Çalmışsın Sal Kilitlesinler Seninlemi Uğraşalım ?

Bunu açıkladım zaten dostum benim. 2-3 adamla gelip karışacağına ÖM atsaydın ?
Son Düzenleme: 09-08-2020, 18:32, Düzenleyen: `Fenrir.
#30
benim logoma re-draw atarsan bile çalmış sayılıyorsun git instagramdaki haline at yiyorsa CS6 dan çiziyorum diyosnya.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task