(09-08-2020, 18:15)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(09-08-2020, 18:12)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(09-08-2020, 18:03)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çamurlamaya da gerek yok dostum. Tasarımı çizdim ve paylaştım konuyu uzatmayın lütfen.(09-08-2020, 18:03)Hüseyin Orkun Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(09-08-2020, 17:54)`Fenrir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gel vatandaş gell ÖMden ulaşana isme özel yapıyorum bugün için.
Sen biliyorsun o logolar nerde paylaşılıyor
Kimin ne yapıp yapamayacağını herkez çok iyi biliyor , boşuna çalmaya gerek yok. Haklı çıkmaya çalışmaya hiç gerek yok.
Sen çizdiysen fontuda verebilirsin demi ?
Yemin ediyorum acınası haldesiniz. Tasarımda font yok bile. Ki eğer istesem 20 tane fontfinder var en fazla 1 sitede bulabilirim.
FindMyFont uda sen buldun sanırım yoksa Favormu paylaşmıştı hatırlayamadım sorun yok ben buldum deyip onuda alırsın bir şekilde : D
FontFinder Zamanında Grupta @SkullHD ve @Zeze.stained Tarafından gösterilmişti dostum. Bu konuda konuşması gereken en son kişi sensin bunu biliyorsun değil mi ?

Sanırım bunuda berkunla beraber 2-2.5 saat arasında çizmiştiniz
Background silince tasarımcı olunmuyor.
)



