Her 2 round da bir , round başladıktan 25 saniye sonra "İnsanlar" arasından bir "Kahraman" seçilecek . O kahramana örnek.mdl verilecek . 50 zırh ve 9999 can verilecek.
Alttan seçilen kahramanın ismi " .... KAHRAMAN SEÇİLDİ!!" diye say geçilecek .
Bu eklentiyi yapabilir misiniz?
İyi forumlar.
Konu
Dene bakalım, %50 şans ile kahraman eli denk gelir.Kahraman olan oyuncuya belirttiğiniz miktarda can ve armor verilir.Geri sayım ekledim + olarak chatten mesaj geçer ;
Not : Bazı kodlar ctmenu v3'den alınmıştır.
@logan53 Kaynak kod içerisini güncelledim, büyük ihtimal az önce attığımda hata vardı.Güncellediğimi deneyin.
Not : Bazı kodlar ctmenu v3'den alınmıştır.
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new klCvars[2];
new const TAG[] = "Webailesi"
new const kahramanmodel[] = "kahraman"
public plugin_init() {
register_plugin("Kahraman", "1.0", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@RestartRound", .post=false);
bind_pcvar_float(create_cvar("kahraman_can", "9999"), Float:klCvars[0]);
bind_pcvar_float(create_cvar("kahraman_armor", "50"), Float:klCvars[1]);
}
public plugin_precache() {
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl",kahramanmodel,kahramanmodel));
}
@RestartRound() {
for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) {
if(is_user_connected(pPlayer)) {
rg_reset_user_model(pPlayer)
}
}
new random = random_num(0,1);
if(random == 1) {
set_task(25.0,"@kahramansec");
@Geri_Sayim_Yap(25);
}
}
@kahramansec(id) {
new Players[32], iNum, Random_ID; get_players( Players, iNum, "ach" );
if(iNum >= 1) {
Random_ID = Players[random_num(0, iNum)];
for(new i; i < 3; i++) {
client_print_color(0,0, "^1[^3 %s ^1] [^3 %n ^1] ^4Adli Oyuncu ^4Kahraman Olarak Secildi", TAG, Random_ID); }
}
set_entvar(Random_ID, var_health, klCvars[0]);
set_entvar(Random_ID, var_armorvalue, klCvars[1]);
rg_set_user_model(Random_ID, kahramanmodel);
}
@Geri_Sayim_Yap(Sure)
{
if(Sure != 0)
{
client_print_color(0,0, "^1[^3 %s ^1]^3 %d ^4Saniye Sonra Kahraman Secilecek !", TAG, Sure);
Sure--;
set_task(1.0, "@Geri_Sayim_Yap", Sure);
}
}
@logan53 Kaynak kod içerisini güncelledim, büyük ihtimal az önce attığımda hata vardı.Güncellediğimi deneyin.
(30-06-2021, 00:48)orucoglukayra Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dene bakalım, %50 şans ile kahraman eli denk gelir.Kahraman olan oyuncuya belirttiğiniz miktarda can ve armor verilir.Geri sayım ekledim + olarak chatten mesaj geçer ;
Not : Bazı kodlar ctmenu v3'den alınmıştır.PHP Kod:#include <amxmodx>
#include <reapi>
new klCvars[2];
new const TAG[] = "Webailesi"
new const kahramanmodel[] = "kahraman"
public plugin_init() {
register_plugin("Kahraman", "1.0", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@RestartRound", .post=false);
bind_pcvar_float(create_cvar("kahraman_can", "9999"), Float:klCvars[0]);
bind_pcvar_float(create_cvar("kahraman_armor", "50"), Float:klCvars[1]);
}
public plugin_precache() {
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl",kahramanmodel,kahramanmodel));
}
@RestartRound() {
for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) {
if(is_user_connected(pPlayer)) {
rg_reset_user_model(pPlayer)
}
}
new random = random_num(0,1);
if(random == 1) {
set_task(25.0,"@kahramansec");
@Geri_Sayim_Yap(25);
}
}
@kahramansec(id) {
new Players[32], iNum, Random_ID; get_players( Players, iNum, "ach" );
if(iNum >= 1) {
Random_ID = Players[random_num(0, iNum)];
for(new i; i < 3; i++) {
client_print_color(0,0, "^1[^3 %s ^1] [^3 %n ^1] ^4Adli Oyuncu ^4Kahraman Olarak Secildi", TAG, Random_ID); }
}
set_entvar(Random_ID, var_health, klCvars[0]);
set_entvar(Random_ID, var_armorvalue, klCvars[1]);
rg_set_user_model(Random_ID, kahramanmodel);
}
@Geri_Sayim_Yap(Sure)
{
if(Sure != 0)
{
client_print_color(0,0, "^1[^3 %s ^1]^3 %d ^4Saniye Sonra Kahraman Secilecek !", TAG, Sure);
Sure--;
set_task(1.0, "@Geri_Sayim_Yap", Sure);
}
}
@logan53 Kaynak kod içerisini güncelledim, büyük ihtimal az önce attığımda hata vardı.Güncellediğimi deneyin.
Panelde derlenmiyor hocam. "Yasak kodlar mevcut" hatası veriyor.
(30-06-2021, 19:36)logan53 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Webailesi tagını editlemeniz gerek.(30-06-2021, 00:48)orucoglukayra Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dene bakalım, %50 şans ile kahraman eli denk gelir.Kahraman olan oyuncuya belirttiğiniz miktarda can ve armor verilir.Geri sayım ekledim + olarak chatten mesaj geçer ;
Not : Bazı kodlar ctmenu v3'den alınmıştır.PHP Kod:#include <amxmodx>
#include <reapi>
new klCvars[2];
new const TAG[] = "Webailesi"
new const kahramanmodel[] = "kahraman"
public plugin_init() {
register_plugin("Kahraman", "1.0", "KayraLynch");
RegisterHookChain(RG_CSGameRules_RestartRound, "@RestartRound", .post=false);
bind_pcvar_float(create_cvar("kahraman_can", "9999"), Float:klCvars[0]);
bind_pcvar_float(create_cvar("kahraman_armor", "50"), Float:klCvars[1]);
}
public plugin_precache() {
precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl",kahramanmodel,kahramanmodel));
}
@RestartRound() {
for(new pPlayer = 1; pPlayer <= MaxClients; pPlayer++) {
if(is_user_connected(pPlayer)) {
rg_reset_user_model(pPlayer)
}
}
new random = random_num(0,1);
if(random == 1) {
set_task(25.0,"@kahramansec");
@Geri_Sayim_Yap(25);
}
}
@kahramansec(id) {
new Players[32], iNum, Random_ID; get_players( Players, iNum, "ach" );
if(iNum >= 1) {
Random_ID = Players[random_num(0, iNum)];
for(new i; i < 3; i++) {
client_print_color(0,0, "^1[^3 %s ^1] [^3 %n ^1] ^4Adli Oyuncu ^4Kahraman Olarak Secildi", TAG, Random_ID); }
}
set_entvar(Random_ID, var_health, klCvars[0]);
set_entvar(Random_ID, var_armorvalue, klCvars[1]);
rg_set_user_model(Random_ID, kahramanmodel);
}
@Geri_Sayim_Yap(Sure)
{
if(Sure != 0)
{
client_print_color(0,0, "^1[^3 %s ^1]^3 %d ^4Saniye Sonra Kahraman Secilecek !", TAG, Sure);
Sure--;
set_task(1.0, "@Geri_Sayim_Yap", Sure);
}
}
@logan53 Kaynak kod içerisini güncelledim, büyük ihtimal az önce attığımda hata vardı.Güncellediğimi deneyin.
Panelde derlenmiyor hocam. "Yasak kodlar mevcut" hatası veriyor.
(30-06-2021, 19:38)logan53 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Evet.(30-06-2021, 19:36)orucoglukayra Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Webailesi tagını editlemeniz gerek.kahramanın modeli models/player/kahraman/kahraman şeklinde olacak değil mi? " Kahraman" kelimesini örnek olarak verdim.
(30-06-2021, 19:38)logan53 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:hocam eklentinin bir kaç problemi var.(30-06-2021, 19:36)orucoglukayra Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Webailesi tagını editlemeniz gerek.kahramanın modeli models/player/kahraman/kahraman şeklinde olacak değil mi? " Kahraman" kelimesini örnek olarak verdim.
1. Server da "Console" nickli birisi olmamasına rağmen bazen onu kahraman seçiyor. Spec de 3 tane reklam botu var sanırım onları seçiyor.
2. Mapı yeni açıldığın da 20 saniye sonra otores atılıyor. Bu 20 saniye içerisin de bi kahraman seçebiliyor ve diğer round başında daha freezetime bitmeden kahraman seçilmiş oluyor. Ayriyetten otoresden sonraki roundda da %50lik ihtimal gerçekleşir ve kahraman geri sayımı başlarsa otoresde seçilmeye başlanan kahraman ve oto resden sonraki roundda seçilmeye başlanan kahramanlar birbirine giriyor. Dolayısıyla 2 tane kahraman seçiliyor tek roundda. Bu sebepten dolayı zombi olan da kahraman olabiliyor.
3.Kahrama seçtiğim modeli vermiyor.
(30-06-2021, 19:58)logan53 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:1. hata da kahraman seçilen " console " nickli oyuncu spec botları değilmiş. Spec botlarını kaldırmama rağmen aynı kişiyi seçiyor.(30-06-2021, 19:38)logan53 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kahramanın modeli models/player/kahraman/kahraman şeklinde olacak değil mi? " Kahraman" kelimesini örnek olarak verdim.hocam eklentinin bir kaç problemi var.
1. Server da "Console" nickli birisi olmamasına rağmen bazen onu kahraman seçiyor. Spec de 3 tane reklam botu var sanırım onları seçiyor.
2. Mapı yeni açıldığın da 20 saniye sonra otores atılıyor. Bu 20 saniye içerisin de bi kahraman seçebiliyor ve diğer round başında daha freezetime bitmeden kahraman seçilmiş oluyor. Ayriyetten otoresden sonraki roundda da %50lik ihtimal gerçekleşir ve kahraman geri sayımı başlarsa otoresde seçilmeye başlanan kahraman ve oto resden sonraki roundda seçilmeye başlanan kahramanlar birbirine giriyor. Dolayısıyla 2 tane kahraman seçiliyor tek roundda. Bu sebepten dolayı zombi olan da kahraman olabiliyor.
3.Kahrama seçtiğim modeli vermiyor.
Son Düzenleme: 30-06-2021, 20:00, Düzenleyen: logan53.
(30-06-2021, 19:58)logan53 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Eklentiyi kendim denedim.Model konuusunda vs. sıkıntısı yok.Zombie escape moduna uyarlayamıcağım vaktim yok kusura bakmayın.Başka bir arkadaş yardım edebilir.(30-06-2021, 19:38)logan53 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kahramanın modeli models/player/kahraman/kahraman şeklinde olacak değil mi? " Kahraman" kelimesini örnek olarak verdim.hocam eklentinin bir kaç problemi var.
1. Server da "Console" nickli birisi olmamasına rağmen bazen onu kahraman seçiyor. Spec de 3 tane reklam botu var sanırım onları seçiyor.
2. Mapı yeni açıldığın da 20 saniye sonra otores atılıyor. Bu 20 saniye içerisin de bi kahraman seçebiliyor ve diğer round başında daha freezetime bitmeden kahraman seçilmiş oluyor. Ayriyetten otoresden sonraki roundda da %50lik ihtimal gerçekleşir ve kahraman geri sayımı başlarsa otoresde seçilmeye başlanan kahraman ve oto resden sonraki roundda seçilmeye başlanan kahramanlar birbirine giriyor. Dolayısıyla 2 tane kahraman seçiliyor tek roundda. Bu sebepten dolayı zombi olan da kahraman olabiliyor.
3.Kahrama seçtiğim modeli vermiyor.(30-06-2021, 19:58)logan53 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam eklentinin bir kaç problemi var.1. hata da kahraman seçilen " console " nickli oyuncu spec botları değilmiş. Spec botlarını kaldırmama rağmen aynı kişiyi seçiyor.
1. Server da "Console" nickli birisi olmamasına rağmen bazen onu kahraman seçiyor. Spec de 3 tane reklam botu var sanırım onları seçiyor.
2. Mapı yeni açıldığın da 20 saniye sonra otores atılıyor. Bu 20 saniye içerisin de bi kahraman seçebiliyor ve diğer round başında daha freezetime bitmeden kahraman seçilmiş oluyor. Ayriyetten otoresden sonraki roundda da %50lik ihtimal gerçekleşir ve kahraman geri sayımı başlarsa otoresde seçilmeye başlanan kahraman ve oto resden sonraki roundda seçilmeye başlanan kahramanlar birbirine giriyor. Dolayısıyla 2 tane kahraman seçiliyor tek roundda. Bu sebepten dolayı zombi olan da kahraman olabiliyor.
3.Kahrama seçtiğim modeli vermiyor.
(30-06-2021, 20:01)orucoglukayra Adlı Kullanıcıdan Alıntı:evet public modda çalışıyor . Sıkıntı değil teşekkür ederim.(30-06-2021, 19:58)logan53 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam eklentinin bir kaç problemi var.Eklentiyi kendim denedim.Model konuusunda vs. sıkıntısı yok.Zombie escape moduna uyarlayamıcağım vaktim yok kusura bakmayın.Başka bir arkadaş yardım edebilir.
1. Server da "Console" nickli birisi olmamasına rağmen bazen onu kahraman seçiyor. Spec de 3 tane reklam botu var sanırım onları seçiyor.
2. Mapı yeni açıldığın da 20 saniye sonra otores atılıyor. Bu 20 saniye içerisin de bi kahraman seçebiliyor ve diğer round başında daha freezetime bitmeden kahraman seçilmiş oluyor. Ayriyetten otoresden sonraki roundda da %50lik ihtimal gerçekleşir ve kahraman geri sayımı başlarsa otoresde seçilmeye başlanan kahraman ve oto resden sonraki roundda seçilmeye başlanan kahramanlar birbirine giriyor. Dolayısıyla 2 tane kahraman seçiliyor tek roundda. Bu sebepten dolayı zombi olan da kahraman olabiliyor.
3.Kahrama seçtiğim modeli vermiyor.
1. hata da kahraman seçilen " console " nickli oyuncu spec botları değilmiş. Spec botlarını kaldırmama rağmen aynı kişiyi seçiyor.
İstek konusu, @"orucoglukayra" adlı kullanıcı tarafından 2 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için orucoglukayra Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
orucoglukayra Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 121 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için orucoglukayra Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
orucoglukayra Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 121 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
)

