ne kadar sc denediysem hepsinde yedek atılmıyor , bot fln kurulunca girmiyor linuxkurulum olsun tardis olsun special olsun fln hepsi olmuyor düzgün çalışan bi sc varmı
Konu
Linuxkurulumu 1 senedir kullanıyorum bir sıkıntısını görmedim.eğer makineniz centossa o yüzden olmuyordur.centosta ayarlar yapmanız gerekiyor.
link atma şansin varmı bide sinusbot panelline giremiyom sc den
Benzer Konular
Yorum
1.239
Okunma
Yorum
2.918
Okunma
Yorum
28.018
Okunma
26-07-2022, 23:32
)


