TS3 de yukarı çıkabilmek yetkiye göre sıralandığını biliyorum ama nickimizi değiştiğimizdede yerimiz değişiyo, aynı yetkililer arasında üste çıkabilmem için nickim nasıl olmalı mantığı nedir bunun ?
Konu
talkpower gücü yüksek ise senden üstünde durur ama aynı yetkıde duruyorsanız nick başınıza " ! " ünlem ve uzun boşluk yaparsanız genel olarak üste koyar aynı yetkılı kısıyle sizi.
亗 PYRO Classic AREA ® ~ cs.pyroailesi.com #oyt10 - #oyt14
)

