iyi günler herkese. elinde sxe 17.2'nin server dosyaları olan varmı. sxe'nin sitesinden indirdiğim 17.1 destekliyorda
Konu
(27-02-2021, 19:33)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(27-02-2021, 19:30)OmarT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: .sxe kurman hatalı olur bir sunucuya artık normalde çalışmayan hileler .sxe de çalışıyorsxe ile hile kontrolü yapmak daha kolay oluyor
Arkadaş doğru demiş sxe artık işe yarayan bir sistem değil. Onun yerinde ReAimDetector modülünü kurman daha verimli olur. Arkadaşında tam dediği gibi artık normalde çalışmayan hileler sxe de çalışıyor.
İstek konusu, @OmarT adlı kullanıcı tarafından 3 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için OmarT Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
OmarT Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 0 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
İsteği çözdüğü için OmarT Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
OmarT Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 0 kişiye yardım etmiştir.
Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.
)

