(08-04-2020, 13:00)dadas_caner Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(08-04-2020, 12:56)morningstar Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1.ipyi kimse niyetlenmesin oraya tecrübeli biri yakışır 15 yıllık tecrübemle ben yakısırım oyt 9.ipdeyken 34 de sabittim gtde burdada aynini yaparizmerak etmeyin bende çoluk çoçuğu doldurmayacağım alımlar +18 olacak ve oyt cs36 sunucumun doluluğuna bakabilirsiniz nasıl sunucu yönettiğimi ordan anlayabilirsiniz. inşallah alırsınız(08-04-2020, 12:55)ripeNess` Adlı Kullanıcıdan Alıntı:teşekkür ederim sizde alsanız sizde aynı hizmeti vericeğinize eminim ben vallahi kişi sayısı artıyor 7 kişi oldu(08-04-2020, 12:54)dadas_caner Adlı Kullanıcıdan Alıntı: oyunyoneticisinde csgomodum tr 1.cisi public düşünüyorum 1 ve 2 ye ama 4 5 olursa farklı modlar neden olmasın clanımda yaklaşık 10 15 kişi sadece public bekliyor.1 ve 2. ip sadece pro sunucularımız oraya güzel hizmet vereceğinizden eminim1 e yüklenicez gibi duruyor en kötü 2 olmadı 5e kadar yolu var 5i geçmez
Ben 1 2 almıcam sizlere başarılar

full mod yapacağımdan
)



1 e yüklenicez gibi duruyor en kötü 2 olmadı 5e kadar yolu var 5i geçmez