⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Sunucu alanlara tebrikler :)

Konu

#21
(08-04-2020, 13:00)dadas_caner Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2020, 12:56)morningstar Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1.ipyi kimse niyetlenmesin oraya tecrübeli biri yakışır 15 yıllık tecrübemle ben yakısırım oyt 9.ipdeyken 34 de sabittim gtde burdada aynini yapariz
merak etmeyin bende çoluk çoçuğu doldurmayacağım alımlar +18 olacak ve oyt cs36 sunucumun doluluğuna bakabilirsiniz nasıl sunucu yönettiğimi ordan anlayabilirsiniz. inşallah alırsınız

(08-04-2020, 12:55)ripeNess` Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2020, 12:54)dadas_caner Adlı Kullanıcıdan Alıntı: oyunyoneticisinde csgomodum tr 1.cisi public düşünüyorum 1 ve 2 ye ama 4 5 olursa farklı modlar neden olmasın clanımda yaklaşık 10 15 kişi sadece public bekliyor.
1 ve 2. ip sadece pro sunucularımız oraya güzel hizmet vereceğinizden eminim Biz burdayız
teşekkür ederim sizde alsanız sizde aynı hizmeti vericeğinize eminim ben vallahi kişi sayısı artıyor 7 kişi oldu Çok güldüm 1 e yüklenicez gibi duruyor en kötü 2 olmadı 5e kadar yolu var 5i geçmez

Ben 1 2 almıcam sizlere başarılar Gülümse
full mod yapacağımdan
Mybb Geliştirici & PHPyazılımişleri
Cevapla
Cevapla
#23
(08-04-2020, 13:03)ripeNess` Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2020, 13:00)dadas_caner Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2020, 12:56)morningstar Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1.ipyi kimse niyetlenmesin oraya tecrübeli biri yakışır 15 yıllık tecrübemle ben yakısırım oyt 9.ipdeyken 34 de sabittim gtde burdada aynini yapariz
merak etmeyin bende çoluk çoçuğu doldurmayacağım alımlar +18 olacak ve oyt cs36 sunucumun doluluğuna bakabilirsiniz nasıl sunucu yönettiğimi ordan anlayabilirsiniz. inşallah alırsınız

(08-04-2020, 12:55)ripeNess` Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2020, 12:54)dadas_caner Adlı Kullanıcıdan Alıntı: oyunyoneticisinde csgomodum tr 1.cisi public düşünüyorum 1 ve 2 ye ama 4 5 olursa farklı modlar neden olmasın clanımda yaklaşık 10 15 kişi sadece public bekliyor.
1 ve 2. ip sadece pro sunucularımız oraya güzel hizmet vereceğinizden eminim Biz burdayız
teşekkür ederim sizde alsanız sizde aynı hizmeti vericeğinize eminim ben vallahi kişi sayısı artıyor 7 kişi oldu Çok güldüm 1 e yüklenicez gibi duruyor en kötü 2 olmadı 5e kadar yolu var 5i geçmez

Ben 1 2 almıcam sizlere başarılar Gülümse
full mod yapacağımdan
belli olmaz baktık 1 ve 2 yi alamadık 4 5 oynarız bizde başka mod kurabiliriz hiç belli olmaz vallahi Çok güldüm
Cevapla
#24
hızlı olan kazansın dıyelım herkeze sımdıden başarılar Gülümse
Cevapla
#25
Teşekkürler
Cevapla
#26
Öncelikle açık fikrimi söyleyeyim en mantıklısı 1. ve 2. ipler olacaktır yani alacak kişiler özellikle de pro/pub yapmak istiyorsa ben o kişilerin bu iplere davranmasını öneririm, gerekirse ip2'yi almaktan vazgeçebilirim daha iyi yönetecek birinin alması çok daha sağlıklı olacaktır.
Lütfen tasarım için özel mesaj atmayın.
Cevapla
Cevapla
#28
Ayriyeten 4-5. ipler güzel fakat pro kuracak birisi varsa bu iplere yönelmesi aşırı mantıksız kalır, dediğim gibi 1-2. ipler çok daha ideal olur.
Lütfen tasarım için özel mesaj atmayın.
Son Düzenleme: 08-04-2020, 13:15, Düzenleyen: Pizza.
Cevapla
#29
(08-04-2020, 13:14)Pizza Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ayriyeten 4-5. ipler güzel fakat pro kuracak birisi varsa bu iplere yönelmesi aşırı mantıksız kalır, dediğim gibi 1-2. ipler çok daha ideal olur.
1 e 4 kişi 2 yede 4 kişi sabitlenecek Çok güldüm hızlı olan kazansın o zaman belli olmaz alamayız belki.
Cevapla
#30
(08-04-2020, 13:16)dadas_caner Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-04-2020, 13:14)Pizza Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ayriyeten 4-5. ipler güzel fakat pro kuracak birisi varsa bu iplere yönelmesi aşırı mantıksız kalır, dediğim gibi 1-2. ipler çok daha ideal olur.
1 e 4 kişi 2 yede 4 kişi sabitlenecek Çok güldüm hızlı olan kazansın o zaman belli olmaz alamayız belki.

ölümüne kapışıcaz o ipler için diyorsun Çok güldüm

pro/pub için en önemli ipler 1-2, gerisi farklı kurmak isteyen varsa onlara kalsa daha adaletli bir kapışma olur
Lütfen tasarım için özel mesaj atmayın.
Son Düzenleme: 08-04-2020, 13:21, Düzenleyen: Pizza.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da