
Alan herkese hayırlı, uğurlu olsun sunucuları 

Lütfen tasarım için özel mesaj atmayın.
Son Düzenleme: 08-04-2020, 19:01, Düzenleyen: Pizza.
)



(08-04-2020, 12:05)ripeNess` Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Teşekkürler cs7 düşünüyorumCs1 filan nolcak kknk

(08-04-2020, 12:07)Muhammet Bulut Official Adlı Kullanıcıdan Alıntı:1 ve 2. IP ler sadece pro olacaktır.(08-04-2020, 12:05)ripeNess` Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Teşekkürler cs7 düşünüyorumCs1 filan nolcak kknk

bende web ailesinden alıp yapcaktım da şuan para yok 38 tl var
benide yanına al beraber yapak
sesleri reload sesleri vs ayarlarım hazır hepsi(08-04-2020, 12:14)Hudavendigar Adlı Kullanıcıdan Alıntı: zm mod dusunuyorum o yuzden cs 3 5 yada 10 olabılır
