Şöyle birşey istiyorum 5 kişi ve üstü oyuncunun pingleri 100 ün üstünde olduğunda serverin amx_cvar sv_unlag "1" komutunu uygulamasını
her 1 saniyede amx_cvar sv_unlag "1" komudunu uygulasın. toplamda 10 kere yapsın.
Son Düzenleme: 16-07-2020, 14:59, Düzenleyen: allame61.
)

