⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Şöyle birşey istiyorum 5 kişi ve üstü oyuncunun pingleri 100 ün üstünde olduğunda serverin amx_cvar sv_unlag "1" komutunu uygulamasını

her 1 saniyede amx_cvar sv_unlag "1" komudunu uygulasın. toplamda 10 kere yapsın.
Son Düzenleme: 16-07-2020, 14:59, Düzenleyen: allame61.
#2
sv_unlag komudu bir işe yaramıyor malesef.
Linksta
#3
(16-07-2020, 14:41)allame61 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şöyle birşey istiyorum 5 kişi ve üstü oyuncunun pingleri 100 ün üstünde olduğunda serverin amx_cvar sv_unlag "1" komutunu uygulamasını

her 1 saniyede amx_cvar sv_unlag "1" komudunu uygulasın. toplamda 10 kere yapsın.

Bu unlag muhabbeti hiçbir işe yaramıyor, birisi çıkarmış 50 kere falan yazıyolar, cvar komutunu 1 kere yazarsanız olur 50 kere yazmanıza gerek yok.
#4
Peki madem . yaramıyorsa o komut Konuyu çözüldüye taşırmısınız
#5
Konunuz "Çözülmüş İsteklere" taşınmıştır.
MawiŞ*

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da