Merhaba, bu konuda bir istekte bulunacağım. Mesaj sistemi çok saçma, bence düzeltilmeli. Mesajlar gönderilen ve gelen kutusu olarak ayrılmamalı. Tüm mesajlar tek bir yerde toplanmalı. Bana katılanlar lütfen yorumda belirtsin.
Konu
https://www.webailesi.com/konu-yeni-forum-yazilimi-ve-webailesi-forum-guncellemesi-23613 yeni sistem ile çok daha kullanışlı bir özel mesaj sistemi göreceksiniz.
MawiŞ*
Benzer Konular
Yorum
129
Okunma
Yorum
142
Okunma
Yorum
444
Okunma
Yorum
577
Okunma
Yorum
11.474
Okunma
04-11-2024, 11:42
)

