merhaba elinde çalışan bedava teamspeak 3 kurma paneli varmı bedava olan
foruma baktım
ya php sürümü eski yada çalışmıyor
Konu
Şuan için ücretsiz ve en stabil olarak çalışan budur.
Rar Şifresi; www.webiyen.com
Nasıl Kurulur ;
1-Yeni bir veritabanı oluşturup config.php dosyasına bilgileri girin.
2-Sql dosyası içindeki sql'i veritabanına okutun.
Sonra yatqa bilgilerinizi ve Im bot İD sini PhpmyAdmin den
dikkatlice ilgili yerlere yazın.
Kurulum Bitti <
Rar Şifresi; www.webiyen.com
Nasıl Kurulur ;
1-Yeni bir veritabanı oluşturup config.php dosyasına bilgileri girin.
2-Sql dosyası içindeki sql'i veritabanına okutun.
Sonra yatqa bilgilerinizi ve Im bot İD sini PhpmyAdmin den
dikkatlice ilgili yerlere yazın.
Kurulum Bitti <
Son Düzenleme: 24-05-2021, 18:45, Düzenleyen: silindi#4123.
(24-05-2021, 18:46)pasha.yekta Adlı Kullanıcıdan Alıntı:V6 değil.(24-05-2021, 18:40)ahmedo5959 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şuan için ücretsiz ve en stabil olarak çalışan budur.hocam v6 sürümü değil demi onda kullanıcı yeri çalışmıyor ve yetki ver kısmında seçip verdiğimizde vermiyor
Rar Şifresi; www.webiyen.com
TardisX Script
Virustotal : https://www.virustotal.com/gui/file/d38d109a5f61d6c27ff770034273b10e2cae23cee477bbe4a15de6cf6c9e3606/detection
Ekran Görüntülerini birazdan kurar atarım istersen.
Ekran Görüntülerini birazdan kurar atarım istersen.
(24-05-2021, 18:50)ahmedo5959 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Virustotal : https://www.virustotal.com/gui/file/d38d109a5f61d6c27ff770034273b10e2cae23cee477bbe4a15de6cf6c9e3606/detectionhocam kullanıcı işlemleri yerine girince bomboş yetki işlemleri yerinde yetkiyi ver diyince vermiyor
Ekran Görüntülerini birazdan kurar atarım istersen.
Benzer Konular
Yorum
174
Okunma
Yorum
8.982
Okunma
Yorum
9.591
Okunma
)


