⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Özel Modelleri Başka Sunucunun Kullanması Hakkında ?

Konu

#31
(08-02-2022, 23:30)ceyhun.yazicii Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2022, 19:52)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: CS:GO skinlerinin de çoğu yabancılardan alıntı zaten? hele hele animasyonları yabancılar yaptı türkler sadece texture geliştirip ekliyor.
animasyonu kendisi yapan bir büyüğüm var. bahsettiğim gibi ByCha kendisi yapıyor.
https://gamebanana.com/mods/227269
bu modeller csgo mod v529 indirdiğinde default skinlerde olan modeller. author bölümünde ByCha bulunmuyor? bütün modeller bunların sadece smd ve texturelerinin değişmiş versiyonları yani eldivenleri falan değiştirmesi kolay. onlarıda paylaşıyorlar internette.
https://gamebanana.com/mods/224843 bunlarda eldivenlerin smd'leri. bu modelleri yapanlarsa CS:GO ports.
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
Cevapla
#32
(08-02-2022, 23:40)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2022, 23:30)ceyhun.yazicii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: animasyonu kendisi yapan bir büyüğüm var. bahsettiğim gibi ByCha kendisi yapıyor.
https://gamebanana.com/mods/227269
bu modeller csgo mod v529 indirdiğinde default skinlerde olan modeller. author bölümünde ByCha bulunmuyor? bütün modeller bunların sadece smd ve texturelerinin değişmiş versiyonları yani eldivenleri falan değiştirmesi kolay. onlarıda paylaşıyorlar internette.
https://gamebanana.com/mods/224843 bunlarda eldivenlerin smd'leri. bu modelleri yapanlarsa CS:GO ports.
adam 4-5 tane uygulama kullanıyor tw den bakmıştım. sırf eldiven smdlerini kopyala yapıştır olarak yapmıyor. kendim girdim baktım.

buyrun bakabilirsiniz : https://www.youtube.com/c/ByCha
@Emperor4231
Zombie Plague 5.0.8 [FreeVIP][JetPack] : 95.173.173.131
Son Düzenleme: 08-02-2022, 23:49, Düzenleyen: ceyhun.yazicii.
Cevapla
#33
(08-02-2022, 23:48)ceyhun.yazicii Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2022, 23:40)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: https://gamebanana.com/mods/227269
bu modeller csgo mod v529 indirdiğinde default skinlerde olan modeller. author bölümünde ByCha bulunmuyor? bütün modeller bunların sadece smd ve texturelerinin değişmiş versiyonları yani eldivenleri falan değiştirmesi kolay. onlarıda paylaşıyorlar internette.
https://gamebanana.com/mods/224843 bunlarda eldivenlerin smd'leri. bu modelleri yapanlarsa CS:GO ports.
adam 4-5 tane uygulama kullanıyor tw den bakmıştım. sırf eldiven smdlerini kopyala yapıştır olarak yapmıyor. kendim girdim baktım.
Model viewer, MDL compiler decompiler, blender(ya da milkshape) ama bunları kullanması onun yaptığı anlamına gelmiyor. zaten hazır olan modeller sadece texture ve smd değiştiriyorlar. milkshape kullanmasında bile şüpheliyim.
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
Cevapla
#34
(08-02-2022, 23:51)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2022, 23:48)ceyhun.yazicii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: adam 4-5 tane uygulama kullanıyor tw den bakmıştım. sırf eldiven smdlerini kopyala yapıştır olarak yapmıyor. kendim girdim baktım.
Model viewer, MDL compiler decompiler, blender(ya da milkshape) ama bunları kullanması onun yaptığı anlamına gelmiyor. zaten hazır olan modeller sadece texture ve smd değiştiriyorlar. milkshape kullanmasında bile şüpheliyim.
adam kendisi yapıyor. kendim şahidim dedim. bu adamı tanımıyorsanız böyle yargılamayın lütfen. csgo mod sıralamadaki klanlara sorarsanız ByCha'yı herkes bilir...

texture ve smd'yi değiştirmeyi model yapmadan hiçbirşey bilmeyen emek hırsızları yapar.
Zombie Plague 5.0.8 [FreeVIP][JetPack] : 95.173.173.131
Son Düzenleme: 08-02-2022, 23:55, Düzenleyen: ceyhun.yazicii.
Cevapla
#35
(08-02-2022, 23:54)ceyhun.yazicii Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2022, 23:51)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Model viewer, MDL compiler decompiler, blender(ya da milkshape) ama bunları kullanması onun yaptığı anlamına gelmiyor. zaten hazır olan modeller sadece texture ve smd değiştiriyorlar. milkshape kullanmasında bile şüpheliyim.
adam kendisi yapıyor. kendim şahidim dedim. bu adamı tanımıyorsanız böyle yargılamayın lütfen. csgo mod sıralamadaki klanlara sorarsanız ByCha'yı herkes bilir...
biliyor olması onu yaptığını kanıtlamaz. bende ona kalırsa model yapıyorum ama ben açık açık söylüyorum ben hazır modellerin smd ya da texturelerini de değiştiriyorum. modeli açıp oraya kendi ismimi de kazıyabilirim. animasyonlara kendi ismimide koyabilirim. o modellerin poly değerini düşürüp kullanan kişilerin fpslerini de yükseltebilirim. yani hazır csgo modellerini editleyince siz yapmış olmuyorsunuz tam bilmeden lütfen konuşmayın.
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
Cevapla
#36
(08-02-2022, 23:58)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2022, 23:54)ceyhun.yazicii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: adam kendisi yapıyor. kendim şahidim dedim. bu adamı tanımıyorsanız böyle yargılamayın lütfen. csgo mod sıralamadaki klanlara sorarsanız ByCha'yı herkes bilir...
biliyor olması onu yaptığını kanıtlamaz. bende ona kalırsa model yapıyorum ama ben açık açık söylüyorum ben hazır modellerin smd ya da texturelerini de değiştiriyorum. modeli açıp oraya kendi ismimi de kazıyabilirim. animasyonlara kendi ismimide koyabilirim. o modellerin poly değerini düşürüp kullanan kişilerin fpslerini de yükseltebilirim. yani hazır csgo modellerini editleyince siz yapmış olmuyorsunuz tam bilmeden lütfen konuşmayın.
dostum anlamak mı istemiyorsun ? Çok güldüm adam gecesini sabahına kadar model yapıyor diyorum. 
adamı az araştırırsanız böyle konusmıcaksınız.
Zombie Plague 5.0.8 [FreeVIP][JetPack] : 95.173.173.131
Cevapla
#37
(08-02-2022, 23:59)ceyhun.yazicii Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2022, 23:58)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: biliyor olması onu yaptığını kanıtlamaz. bende ona kalırsa model yapıyorum ama ben açık açık söylüyorum ben hazır modellerin smd ya da texturelerini de değiştiriyorum. modeli açıp oraya kendi ismimi de kazıyabilirim. animasyonlara kendi ismimide koyabilirim. o modellerin poly değerini düşürüp kullanan kişilerin fpslerini de yükseltebilirim. yani hazır csgo modellerini editleyince siz yapmış olmuyorsunuz tam bilmeden lütfen konuşmayın.
dostum anlamak mı istemiyorsun ? Çok güldüm adam gecesini sabahına kadar model yapıyor diyorum. 
adamı az araştırırsanız böyle konusmıcaksınız.
sadece skin packler çıkıyor internete yazdığımda. skin packleri de herkes yapabiliyor çok basit bir şey biraz zaman verseniz yaparsınız. siz anlamak istemiyorsunuz heralde bende yapıyorum model işi. model konularıma bakabilirsiniz. isterseniz paylaştığım konulara iyi bakın ben kendim yapmadığım hiç bir şeye kendi ismimi koymam ben yaptım diye.
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
Cevapla
#38
(08-02-2022, 23:58)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2022, 23:54)ceyhun.yazicii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: adam kendisi yapıyor. kendim şahidim dedim. bu adamı tanımıyorsanız böyle yargılamayın lütfen. csgo mod sıralamadaki klanlara sorarsanız ByCha'yı herkes bilir...
biliyor olması onu yaptığını kanıtlamaz. bende ona kalırsa model yapıyorum ama ben açık açık söylüyorum ben hazır modellerin smd ya da texturelerini de değiştiriyorum. modeli açıp oraya kendi ismimi de kazıyabilirim. animasyonlara kendi ismimide koyabilirim. o modellerin poly değerini düşürüp kullanan kişilerin fpslerini de yükseltebilirim. yani hazır csgo modellerini editleyince siz yapmış olmuyorsunuz tam bilmeden lütfen konuşmayın.
Kardeşim senin nasıl yaptığını ettiğini bilmiyorum bunlada ilgilenmiyorum ama bycha dediğimiz arkadaş benim 2 yıldır arkadaşım ve biz kendi serverimize skin yapıyoruz bunların hepsini kendimiz yapıyoruz inanıp inanmamak sana kalmış birşey ama görüp bilmediğin şeyler hakkında yorum yapmazsan sevinirim bir gün olurda yaptığı skinlerin yapılışınşahit olursun o zaman eyvallah boynum kıldan ince ama bilmiyor görmüyorsan bu işi yapan insanı karalamaya hakkın yok...
Cevapla
#39
(09-02-2022, 00:01)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2022, 23:59)ceyhun.yazicii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dostum anlamak mı istemiyorsun ? Çok güldüm adam gecesini sabahına kadar model yapıyor diyorum. 
adamı az araştırırsanız böyle konusmıcaksınız.
sadece skin packler çıkıyor internete yazdığımda. skin packleri de herkes yapabiliyor çok basit bir şey biraz zaman verseniz yaparsınız. siz anlamak istemiyorsunuz heralde bende yapıyorum model işi. model konularıma bakabilirsiniz. isterseniz paylaştığım konulara iyi bakın ben kendim yapmadığım hiç bir şeye kendi ismimi koymam ben yaptım diye.
tamam dostum en güzel model yapan sensin Çok güldüm 
en güzel animasyonları yapan da sensin Çok güldüm 
bu konuyu fazla uzatmak istemiyorum
Zombie Plague 5.0.8 [FreeVIP][JetPack] : 95.173.173.131
Cevapla
#40
(09-02-2022, 00:02)efuli Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2022, 23:58)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: biliyor olması onu yaptığını kanıtlamaz. bende ona kalırsa model yapıyorum ama ben açık açık söylüyorum ben hazır modellerin smd ya da texturelerini de değiştiriyorum. modeli açıp oraya kendi ismimi de kazıyabilirim. animasyonlara kendi ismimide koyabilirim. o modellerin poly değerini düşürüp kullanan kişilerin fpslerini de yükseltebilirim. yani hazır csgo modellerini editleyince siz yapmış olmuyorsunuz tam bilmeden lütfen konuşmayın.
Kardeşim senin nasıl yaptığını ettiğini bilmiyorum bunlada ilgilenmiyorum ama bycha dediğimiz arkadaş benim 2 yıldır arkadaşım ve biz kendi serverimize skin yapıyoruz bunların hepsini kendimiz yapıyoruz inanıp inanmamak sana kalmış birşey ama görüp bilmediğin şeyler hakkında yorum yapmazsan sevinirim bir gün olurda yaptığı skinlerin yapılışınşahit olursun o zaman eyvallah boynum kıldan ince ama bilmiyor görmüyorsan bu işi yapan insanı karalamaya hakkın yok...
o zaman sıfırdan model yaparken ya da animasyonlarken kayıt alıp atın. ben kendi yapabildiğim ne varsa gösteririm benim için sıkıntı değil. arkadaşınız diye en iyisi olmuyor.

(09-02-2022, 00:02)ceyhun.yazicii Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(09-02-2022, 00:01)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sadece skin packler çıkıyor internete yazdığımda. skin packleri de herkes yapabiliyor çok basit bir şey biraz zaman verseniz yaparsınız. siz anlamak istemiyorsunuz heralde bende yapıyorum model işi. model konularıma bakabilirsiniz. isterseniz paylaştığım konulara iyi bakın ben kendim yapmadığım hiç bir şeye kendi ismimi koymam ben yaptım diye.
tamam dostum en güzel model yapan sensin Çok güldüm 
en güzel animasyonları yapan da sensin Çok güldüm 
bu konuyu fazla uzatmak istemiyorum
en güzel ben yapıyorum demiyorum ama sen başka yerlerinden anlıyorsun heralde? daha bilmeden işi birilerini savunuyorsunuz.
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
Son Düzenleme: 09-02-2022, 00:04, Düzenleyen: Emperor4231.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task