Konu

#1
beyler mesela ak skinine 3 4 tane eldiven nasıl gömebilirim detaylı anlatırmısnız. decompile edip qc dosyalarını flan alıyorum ama milkshape ile birşeyler yapılıyorsa orasını bilmiuorum. anlatırsanız şimdiden teşekkürler
Cevapla
#2
PHP Kod:
$modelname "v_ak47.mdl"
$cd ".\"
$cdtexture ".\"
$scale 1.0
$cliptotextures


$bbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$cbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$eyeposition 0.000000 0.000000 0.000000


//reference mesh(es)
$bodygroup "eldiven"
{
studio "
default"
studio "
imperial"
studio "
snowleopart"
studio "
blacktie"
studio "
rezan"
studio "
caution"
studio "
ducktape"
studio "
cobalt"
studio "
leather"
studio "
fade"
studio "
fieldagent"
studio "
emerald"
studio "
mogul"
studio "
omega"
studio "
slingshot"
studio "
vice"
studio "
hedge"
}

$body "weapon" "f_ak47_template"


// 2 attachment(s)
$attachment 0 "Bone 04" 2.750000 -22.500000 2.900000
$attachment 1 "Bone52" 0.000000 -3.000000 0.000000

// 4 hit box(es)
$hbox 0 "Bone04" -1.980000 -8.880000 -1.020000 1.730000 0.030000 1.090000
$hbox 0 "Bone_Righthand" -1.340000 -2.980000 -0.410000 1.430000 0.000000 0.630000
$hbox 0 "Bone01" -1.720000 -8.900000 -1.020000 1.990000 0.020000 1.090000
$hbox 0 "Bone_Lefthand" -1.520000 -3.073735 -0.410000 1.250000 0.000000 0.630000

// 6 animation sequence(s)
$sequence "emperor_idle1" "emperor_idle1" fps 30 
$sequence "emperor_reload" "emperor_reload" fps 37 { event 5004 13 "weapons/ak47_clipout.wav" } { event 5004 57 "weapons/ak47_clipin.wav" } 
$sequence "emperor_draw" "emperor_draw" fps 30 { event 5004 11 "weapons/ak47_boltpull.wav" } 
$sequence "emperor_shoot1" "emperor_shoot1" fps 20 { event 5001 0 "22" } 
$sequence "emperor_shoot2" "emperor_shoot2" fps 20 { event 5001 0 "22" } 
$sequence "emperor_shoot3" "emperor_shoot3" fps 20 { event 5001 0 "22" } 
bodygroup oluşturup eldivenleri eklemen lazım. eldivenler tek smd olması lazım. eldiven smdlerinin içine textureleri ekleyip böyle bodygroup oluşturup compile edeceksin
eldivenlerin çizimi 1 smd içinde olacak ve tek yapman gereken texture isimlerini değiştirmek olacak. sonrası eklentiye kalıyor
[EKPkingTR] CS:Classic Offensive [v1] [v2] [v3] 
Cevapla
#3
dostum buraları anladım ve bodygrup oluşturdum felan ama o yerlere nasıl textureleri koyucam orayı anlamadım. yani mesela bodygrupları oluşturduk ve modelde şöyle gözüktü, submodel 1,2,3,4,5 gibi ama o yerlere textureleri nasıl koyucam bu arada cevabım ıcın teşekkürler
Cevapla
#4
(21-08-2021, 23:25)feryati13 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dostum buraları anladım ve bodygrup oluşturdum felan ama o yerlere nasıl textureleri koyucam orayı anlamadım. yani mesela bodygrupları oluşturduk ve modelde şöyle gözüktü, submodel 1,2,3,4,5 gibi ama o yerlere textureleri nasıl koyucam bu arada cevabım ıcın teşekkürler
smdyi notepad++ ile aç sonra texturelerin isimlerini arat ve değiştir. tek tek değiştiremezsin baya zaman alır
[EKPkingTR] CS:Classic Offensive [v1] [v2] [v3] 
Cevapla
#5
tmm dostm denicem tşekür ederm

@Emperor4231 dostum eldivenin smd dosyasını başka bir eldivenle aynı yapsam olur mu ? smdyi nasıl oluşturucam peki. birde şöyle yptım , bodygorp oluşturdum içine smdnin adını yazdım gösterdiğin gibi.

birde knk ekliyorum ama submodel mesela 2ye tıklayınca model gelmiyor aynı normal eldiven geliyor
Son Düzenleme: 22-08-2021, 00:06, Düzenleyen: feryati13.
Cevapla
#6
@Emperor4231 knk bende öğrenmek istiyorum arkadaşın dediğinin cevabı ney acaba
Cevapla
#7
@Emperor4231 knk submodeli getirdim. smdnin içinde textureyi yaptım ve modeli açıp submodel 2 de benim eldiven, submodel2 ye tıklıyorum ama eldiven gelmiyor.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Benzer Konular

Kayıt Ol
Discord Adresimize Katılın