
memlekete(Trabzon-Şalpazarı) gidiyorum var mı bir isteginiz arzunuz onceki gibi aktif olamayacagım fakat elımden geldıkce olacagım tabiki allaha emanet olun cümleten hepinize sonsuz tesekkür ediyorum gerek ortam olsun gerek yardım olsun forum her acıdan efsane 

)

