⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
⭐ Buraya kendi metin reklamınızı vererek binlerce kişiye ulaşın! ⭐
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
Arkadaslar hücre yaptim mapi F9 yapip kaydetmeye çalışıyorum hata veriyor hw.dll hatasi veriyordu dll dosyasını attim simdide baska bisi cikiyor düzeltmeyi bilen varmı
Son Düzenleme: 19-05-2020, 20:12, Düzenleyen: Umut Can.
Cevapla
#2
Yeni hatayı atar mısın
Cevapla
#3
(19-05-2020, 20:32)serhat2110 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yeni hatayı atar mısın

PC de değilim csyi açarken cikiyor
Cevapla
#4
(19-05-2020, 21:02)Umut Can Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19-05-2020, 20:32)serhat2110 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yeni hatayı atar mısın

PC de değilim csyi açarken cikiyor

F9 basınca haritayı hatasız çeviriyor mu?
Cevapla
#5
Programda mı eksik dll hatası veriyor yoksa windows için mi?
Linksta
Cevapla
#6
(19-05-2020, 21:09)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Programda mı eksik dll hatası veriyor yoksa windows için mi?

Dll hatasını cozdum map oto olarak csyi açarken cikti bayadir csde girmiyodum ondada cikti dll yi attim gerekli yerlere simdi baska hata çıkıyor hücreyi deneyecektim Gülümse

(19-05-2020, 21:04)serhat2110 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19-05-2020, 21:02)Umut Can Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19-05-2020, 20:32)serhat2110 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yeni hatayı atar mısın

PC de değilim csyi açarken cikiyor

F9 basınca haritayı hatasız çeviriyor mu?

Hata çevirme bitince cs açılırken çıkıyor
Son Düzenleme: 19-05-2020, 21:23, Düzenleyen: Umut Can.
Cevapla
#7
Güncel
Cevapla
#8
bu aldığın hatanın görselini paylaşırsan daha iyi olur. Hatta map'i kaydettiğin klasor içerisindeki .txt benzeri dosya da yazılan yazıları atarmısın
Kesinlikle yaptığın önemli bir hata var
Cevapla
#9
(20-05-2020, 01:41)Emrullah* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu aldığın hatanın görselini paylaşırsan daha iyi olur. Hatta map'i kaydettiğin klasor içerisindeki .txt benzeri dosya da yazılan yazıları atarmısın
Kesinlikle yaptığın önemli bir hata var

Csyle alakasi olabilirmi cs girmiyordu normalde
Cevapla
#10
(20-05-2020, 01:42)Umut Can Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(20-05-2020, 01:41)Emrullah* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu aldığın hatanın görselini paylaşırsan daha iyi olur. Hatta map'i kaydettiğin klasor içerisindeki .txt benzeri dosya da yazılan yazıları atarmısın
Kesinlikle yaptığın önemli bir hata var

Csyle alakasi olabilirmi cs girmiyordu normalde

Haritan da hata varmı yok mu bunu öğrenmek çok basit. Kaydettiğin klasör içerisinde "haritaismi.txt veya .log" şeklinde bir dosya oluşturuyor. Atarmısın buraya 
harita da hata olursa cs üzerinden hiç açılmaz zaten
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task