Arkadaslar hücre yaptim mapi F9 yapip kaydetmeye çalışıyorum hata veriyor hw.dll hatasi veriyordu dll dosyasını attim simdide baska bisi cikiyor düzeltmeyi bilen varmı
Son Düzenleme: 19-05-2020, 20:12, Düzenleyen: Umut Can.
)

(19-05-2020, 21:09)By.KinG Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Programda mı eksik dll hatası veriyor yoksa windows için mi?

(19-05-2020, 21:04)serhat2110 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(19-05-2020, 21:02)Umut Can Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(19-05-2020, 20:32)serhat2110 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yeni hatayı atar mısın
PC de değilim csyi açarken cikiyor
F9 basınca haritayı hatasız çeviriyor mu?
(20-05-2020, 01:42)Umut Can Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(20-05-2020, 01:41)Emrullah* Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu aldığın hatanın görselini paylaşırsan daha iyi olur. Hatta map'i kaydettiğin klasor içerisindeki .txt benzeri dosya da yazılan yazıları atarmısın
Kesinlikle yaptığın önemli bir hata var
Csyle alakasi olabilirmi cs girmiyordu normalde