Konu

#1
örn:

Dust2 de şu model 


infernoda şu model 


böyle eklenti varmıdır?
#2
PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const Models[][][] = {
    "CJ""de_dust2" },
    "Cuce""de_inferno" }
};

new 
g_szMapName[MAX_MAPNAME_LENGTH];

public 
plugin_init() 
{
    register_plugin("MapeGoreModel""0.1""LyNcH");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel"CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post false);
    rh_get_mapname(g_szMapNamecharsmax(g_szMapName));
}

public 
plugin_precache()
{
    for(new 0sizeof(Models); i++)
    {
        precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl"Models[i][0], Models[i][0]));
    }
}

public 
CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const pPlayerinfobuffer[], szNewModel[]) 
{
    for(new 0sizeof(Models); i++)
    {
        if(equali(g_szMapNameModels[i][1]))
        {
            SetHookChainArg(3ATYPE_STRINGModels[i][0]);
        }
    }

Şuanda bu şekil yaptım, buna takım sorgusu falan eklemezsek tüm herkesde aynı model olur.Nasıl olmasını istiyorsanız öyle yazın ona göre editleriz.

Bu da takım sorgulusu ;

PHP Kod:
#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const Models[][][] = {
    "CJ""de_dust2"},
    "bankrobber""de_dust2"},
    "Cuce""de_inferno"},
    "batman""de_inferno"}
};

new 
g_szMapName[MAX_MAPNAME_LENGTH];

public 
plugin_init() 
{
    register_plugin("MapeGoreModel""0.1""LyNcH");
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_SetClientUserInfoModel"CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre", .post false);
    rh_get_mapname(g_szMapNamecharsmax(g_szMapName));
}

public 
plugin_precache()
{
    for(new 0sizeof(Models); i++)
    {
        precache_model(fmt("models/player/%s/%s.mdl"Models[i][0], Models[i][0]));
    }
}

public 
CBasePlayer_SetClientUserInfoModel_Pre(const pPlayerinfobuffer[], szNewModel[]) 
{
    for(new 0sizeof(Models); i++)
    {
        if(equali(g_szMapNameModels[i][1]))
        {
            if(get_member(pPlayerm_iTeam) == Models[i][2][0])
            {
                SetHookChainArg(3ATYPE_STRINGModels[i][0]);
            }
        }
    }

PHP Kod:
new const Models[][][] = {
    "CJ""de_dust2"}, // MODEL ISMI , MAP ADI , 1 (T) 2 (CT) OLARAK TAKIM ISMI
    "bankrobber""de_dust2"}, // MODEL ISMI , MAP ADI , 1 (T) 2 (CT) OLARAK TAKIM ISMI
    "Cuce""de_inferno"}, // MODEL ISMI , MAP ADI , 1 (T) 2 (CT) OLARAK TAKIM ISMI 
    "batman""de_inferno"// MODEL ISMI , MAP ADI , 1 (T) 2 (CT) OLARAK TAKIM ISMI
}; 
Contact Discord : Lynch#3396 | Steam | Youtube
Son Düzenleme: 03-09-2021, 01:40, Düzenleyen: orucoglukayra.
#3
ct ve t nin modelleri ayrı olsun
#4
(03-09-2021, 01:42)SmacH ! Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ct ve t nin modelleri ayrı olsun
Güncelledim.
Contact Discord : Lynch#3396 | Steam | Youtube
#5
(03-09-2021, 01:45)orucoglukayra Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(03-09-2021, 01:42)SmacH ! Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ct ve t nin modelleri ayrı olsun
Güncelledim.
#6
Konunuz çözüldüyse bildiriniz.
(- Ücretli Eklenti Yaptırmak İsteyen -)
#7
İstek konusu, @orucoglukayra adlı kullanıcı tarafından 22 saat içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için orucoglukayra Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
orucoglukayra Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 168 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task
Kayıt Ol