Merhaba;
• Bir maç botunda olması gereken özellikler nelerdir ?
• Eklentiyi hangi kütüphanede yazmamı önerirsiniz ?
Konu
https://www.webailesi.com/konu-reapi-pro...stem-21796
Bu konuya ve yorumlarına bakabilirsin.
Bu konuya ve yorumlarına bakabilirsin.
maç botları çoğunlukla CS:GO rekabetçideki gibi çalışması gerekir.
ayarları internette bulunur.
ek olarak tavsiyem oyunda /pause yazınca takımın pause alması özelliği gelmesi güzel olur
kütüphane ise eğer reAPI biliyorsanız sadece reAPI kullanın. eğer bilmiyorsanız normal kütüphanelerle de temiz şekilde kodlanabilir.
ayarları internette bulunur.
ek olarak tavsiyem oyunda /pause yazınca takımın pause alması özelliği gelmesi güzel olur
kütüphane ise eğer reAPI biliyorsanız sadece reAPI kullanın. eğer bilmiyorsanız normal kütüphanelerle de temiz şekilde kodlanabilir.
Son Düzenleme: 18-01-2022, 12:13, Düzenleyen: Emperor4231.
Benzer Konular
Yorum
149
Okunma
Yorum
368
Okunma
Yorum
477
Okunma
Yorum
35.302
Okunma
Yorum
664
Okunma
Yorum
2.645
Okunma
)

