Selamun aleyküm arkadaşlar, bugün çok fazla konu açtım kusuruma bakmayın ya son bir ricam olacakta yardım edebilir misiniz jbmenüdeki t shop para almıyor örneğin noclip 100tl, 99tl ile alınamıyor fakat 100 varken basınca 100tl almıyor diğerleri de aynı şekil yardım edebilirmisiniz
Ayrıca mg vermeyi T ler yapabiliyor sadece CTler olarak ayarlayabilir misiniz user, admin falan verebilsin ama sadece CTler
Son Düzenleme: 10-12-2020, 08:36, Düzenleyen: Easdt.
)


