1- CTye kimse geçmemişken Godmode var olarak gösteriyor hud kısmında ve aktif olarak yani ve isyan menüye god var diye girilmiyor fakat god yok.
2- Doğunca ilk çıkan menüden bir bıçak alınca otomatik tekrar bıçak menüsüne atıyor onu normal jbmenuye atması olarak ayarlayabilir misiniz?
3- "Bicak Marketi" kısmında 9 a basınca çıkıyor bunu 0 yapabilir misiniz 0 a basınca çıksın.
4- Kasalardaki şansları biraz daha arttırabilir misiniz?
5- MG ile satın alınan şeyleri ayarlayabilir misiniz? Hiç para almıyor.
6- Bazı menülerin 0 kısmında Cikis yerine "Ciki" veya C yazıyor bunları da düzenleyebilir misiniz?
7- (Olmasa da olur) jetpack kasasından jetpack çıktıktan sonra kişinin fall damage ini 0 yapabilir misiniz yere düşünce canı gitmesin.
8- Toplu MG verme getirebilir misiniz?
Çok şey istedim kusuruma bakmayın
bunları yapabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.Düzenleyemediğim hata verdiği için şu şekilde ekledim yeni jbmenü şudur (sonunda v1 yazan değil):
)



kimsenin günahını almıyayım ama. Teşekkürler.