⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

Konu

#1
beyler normal deathmac diye 2 oylama var deathmac da ölünce dogması lazım ama ölünce dogmuyor "deathmac" oldugu zaman  "amx_cvar mp_forcerespawn 2" bunun olmasını istiyorum bide deathmac açıldıgı zaman "10 dk falan sonra bidaha oyluyor urda Normal Açıldıgı zaman"   "amx_cvar mp_forcerespawn 0" Bunun Yazmasını İstiyorum Yardım Ederseniz Çok iyi olur

.smahns.sma(Dosya Boyutu: 21,89 KB | İndirme Sayısı: 3)
Ucretli Eklenti için DM: DegNizzTR#5593
#2
hns_halfwayvote 0
10 dakika sonra yapılacak oylamayı bu komutla kapatabilirsiniz
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
#3
(28-05-2021, 17:32)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hns_halfwayvote 0
10 dakika sonra yapılacak oylamayı bu komutla kapatabilirsiniz
Mesele u deyil deathrun Açıldıgı Zaman adamlar ölünce dogmuyor ölünce dogması lazım
Ucretli Eklenti için DM: DegNizzTR#5593
#4
(28-05-2021, 17:47)Furkan2020 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-05-2021, 17:32)Emperor4231 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hns_halfwayvote 0
10 dakika sonra yapılacak oylamayı bu komutla kapatabilirsiniz
Mesele u deyil deathrun Açıldıgı Zaman adamlar ölünce dogmuyor ölünce dogması lazım
bildiğim kadarıyla hns modda dm arızalı diye biliyorum
HNS bunu kullanabilirsin ama bunda deathmatch modu yok
onun içinde Respawn Forever Eklentisini kullanabilirsin
[EKPkingTR] Since 2016 [Katil Sözlük] [Emperor4231]
#5
İstek konusu, @Emperor4231 adlı kullanıcı tarafından 1 gün içinde çözülmüştür.
İsteği çözdüğü için Emperor4231 Adlı kullanıcıya 1 rep puanı ve 1 yardım etme puanı otomatik olarak verilmiştir.
Emperor4231 Adlı kullanıcı sizin dışınızda toplam 68 kişiye yardım etmiştir.

Herhangi bir konuda hata olduğunu düşünüyorsanız destek sistemi üzerinden iletişim kurabilirsiniz.

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da