Konu

#1
Merhaba , fun kütüphanesinin fonksiyonlarını bu konuda ele almak istedim.


Alıntı:set_user_footsteps(oyuncu, deger)



Oyuncunun ayak sesinin olup olmamasını ayarlar.




Alıntı:set_user_armor(oyuncu, deger)


Oyuncunun armorunu ayarlar.




Alıntı:get_user_footsteps(oyuncu)


Oyuncunun ayak sesinin açık olup olmadığını algılar.




Alıntı:set_user_frags(oyuncu, deger)


Oyuncunun fragını ayarlar.




Alıntı:set_user_godmode(oyuncu, deger)


Oyuncunun ölümsüzlüğünü ayarlar.




Alıntı:set_user_godmode(oyuncu, deger)


Oyuncunun ölümsüzlüğünü ayarlar.




Alıntı:get_user_godmode(oyuncu, deger)


Oyuncunun ölümsüzlüğünü algılar.




Alıntı:set_user_gravity(oyuncu, deger)


Oyuncunun yer çekimini ayarlar.




Alıntı:get_user_gravity(oyuncu)


Oyuncunun yer çekimini algılar.




Alıntı:set_user_health(oyuncu, deger)


Oyuncunun canını ayarlar.




Alıntı:set_user_hitzones(oyuncu,hedef,vucut)


Oyuncunun kişiyi vurduğunda merminin nereye gideceğini ayarlar.




Alıntı:get_user_hitzones(oyuncu, hedef)


Oyuncunun neresinden vurulduğunu algılar.




Alıntı:set_user_maxspeed(oyuncu, deger)


Oyuncunun hızını ayarlar.




Alıntı:get_user_maxspeed(oyuncu)


Oyuncunun hızını algılar.




Alıntı:set_user_noclip(oyuncu, deger)


Oyuncunun noclipini ayarlar.




Alıntı:get_user_noclip(oyuncu)


Oyuncunun noclipini algılar.




Alıntı:set_user_rendering(oyuncu, ...)


Oyuncunun glowunu ayarlar.




Alıntı:give_item(oyuncu, "weapon_silahismi")


Oyuncunun silahını ayarlar.





Alıntı:spawn(oyuncu)


Oyuncunun yeniden doğmasını sağlar.
Cevapla
Cevapla
#3
Teşekkürler
Cevapla
#4
Teşekkürler
Cevapla
#5
Teşekkürler
Cevapla
#6
Teşekkürler bende diyorum god mode nasıl olacak diye sayende buldum Gülümse
Discord : Muhammet Bulut#3404
Cevapla
#7
Yararlı konu teşekkürler
Cevapla
#8
Teşekkürler
Cevapla
#9
Teşekkür ederim basit bir anlatım olmuş elnize sağlık
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da
Task
Kayıt Ol