Merhaba, aşağıda attığım git eklentisine, K yetkisi olan oyuncuların 2 kere kullanabileceği şekilde extra kod ekler misiniz?
diellza
)

(07-07-2023, 20:43)Lynchk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Deneyin;Olmadı malesef, password yetkim var ama 1 kere kullanınca kalan hak: -1 yazıyor.
https://www.webailesi.com/ds-aimwalk-10946.sma
(08-07-2023, 14:03)burakustunel Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Olmadı malesef, password yetkim var ama 1 kere kullanınca kalan hak: -1 yazıyor.-1 yazdığı halle kullanabiliyor olman gerek.
(08-07-2023, 18:31)Lynchk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Kullandırmıyor malesef.(08-07-2023, 14:03)burakustunel Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Olmadı malesef, password yetkim var ama 1 kere kullanınca kalan hak: -1 yazıyor.-1 yazdığı halle kullanabiliyor olman gerek.
Bunu dene oluyorsa -1 yazmasını hallederim.
(17-07-2023, 00:42)DegNizzTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Buyur;Olmamış reis.
Tıkla Bağam .D
(17-07-2023, 02:08)burakustunel Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Eklentiyi Doğru kurduğuna veya eklentinin çalışıp çalışmadığına emin ol bizzat denedim çalışıyor hatta @Lynchk Eklentisi de Çalışıyordu 1 2 Hata vardı sadece onu düzeltdim(17-07-2023, 00:42)DegNizzTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Buyur;Olmamış reis.
Tıkla Bağam .D
(17-07-2023, 11:54)DegNizzTR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Eklentiyi sıfırdan kurdum, panelde çalışıyor olarak gözüküyor.(17-07-2023, 02:08)burakustunel Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Olmamış reis.Eklentiyi Doğru kurduğuna veya eklentinin çalışıp çalışmadığına emin ol bizzat denedim çalışıyor hatta @Lynchk Eklentisi de Çalışıyordu 1 2 Hata vardı sadece onu düzeltdim
[ 69] Aim Walk 1.0 bilalgecer47 BG_Git.amxx running