Para Yerine Coin veya Puan daha mantıklı hocam. Dm serverler içinse eyer bu şekilde olması daha güzel olur çünkü para kullanılmıyor. Ve Pro server içinde kullanıma sunacak iseniz PRO ve DM diye ayrımanız çok iyi olabilir.
Konu
(18-10-2020, 03:58)SchnAps Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Para Yerine Coin veya Puan daha mantıklı hocam. Dm serverler içinse eyer bu şekilde olması daha güzel olur çünkü para kullanılmıyor. Ve Pro server içinde kullanıma sunacak iseniz PRO ve DM diye ayrımanız çok iyi olabilir.Para derken yeni para yani dolar değil knk Coin yerine Para daha iyi gider yada puan yaparım farketmez
eklentinin şuan para kaydetmesi kaldı oda bugün biter yada yarın şuan eklentiyi full reapiye çevirmiş bulunmaktayım bazı yerler kaldı onlarda bitecek
Aslında kaydetme olmasa da olur zaten Oyuncu Adam vurdukca para yani puan kazanacak ve onu hemen harcar Hatta Kayıt Yerine Para biriktirmesine limit koysan daha iyi olur yoksa serverde kimseye Oyun Oynatmaz @Muhammet Bulut
(18-10-2020, 05:34)Friday Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eğer tl verme olacaksa adminlere özel her mapta 0 lansın tl verme yoksa kaydedilsin bencetl verme yok ama yetkilere özel isterseniz /tlver diyip sınırsız tl verebilir.
(18-10-2020, 05:35)SchnAps Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aslında kaydetme olmasa da olur zaten Oyuncu Adam vurdukca para yani puan kazanacak ve onu hemen harcar Hatta Kayıt Yerine Para biriktirmesine limit koysan daha iyi olur yoksa serverde kimseye Oyun Oynatmaz @Muhammet Bulutöyle yapıcam son para olunca daha para biriktiremiyecek
Sizce menü güzelmi renkler filan değişeyimmi ? onları en sona bırakmıştım aslında o 0 TL ile diğer rakam aynı renk olmicak bu arada o beyaz olan sizin para yandaki şeffafta itemin parası öyle yapdım üstte zaten paranız yazıyor

neleri değişeyim sizce ?
@SchnAps
@"Friday"
Son Düzenleme: 18-10-2020, 05:49, Düzenleyen: Muhammet Bulut.
Menüdeki 0 lar sanırım kendi paramız onlar kötü duruyor gibi yinede sen bilirsin çok güzel olmuş eline sağlık
(18-10-2020, 05:50)Friday Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Menüdeki 0 lar sanırım kendi paramız onlar kötü duruyor gibi yinede sen bilirsin çok güzel olmuş eline sağlıkTeşekkürler evet onlar paralar ve o paralar siz adam vurunca artıcak ve itemin parasına gelince SATIN ALINABİLİR yazısı çıkacak
normal kill ile 1 tl hs ile 3 tl kazanabileceksiniz ve bunu cvarla ayarlayabilirsiniz
özellikler de cvarla ayarlanabiliyor bu arada
Demek istediğim şu resme ilk baktığımda 012 diye okudum yani kendi paramızın olduğunu belirtilse daha iyi olur örneğin en sona koyabilirsin ürün fiyatının yanına koyulması biraz kötü duruyor
Benzer Konular
Yorum
40.914
Okunma
22-12-2020, 05:56
Yorum
42.581
Okunma
22-11-2020, 02:25
Yorum
50.445
Okunma
21-06-2020, 00:49
)

