⭐🚀 TkyNET | Blacklist ve Profesyonel DDoS Korumalı TeamSpeak 3 Sunucuları 🚀⭐
Sponsor Görsel
🔥 Netvay VDS – Daha Fazla Güç, Daha Fazla Performans, Daha Fazla Başarı!
Sponsor Görsel 2
SponsorSponsor

DeathMatch Markette Ne Olabilir ?

Konu

#21
Para Yerine Coin veya Puan daha mantıklı hocam. Dm serverler içinse eyer bu şekilde olması daha güzel olur çünkü para kullanılmıyor. Ve Pro server içinde kullanıma sunacak iseniz PRO ve DM diye ayrımanız çok iyi olabilir.
Cevapla
#22
(18-10-2020, 03:58)SchnAps Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Para Yerine Coin veya Puan daha mantıklı hocam. Dm serverler içinse eyer bu şekilde olması daha güzel olur çünkü para kullanılmıyor. Ve Pro server içinde kullanıma sunacak iseniz PRO ve DM diye ayrımanız çok iyi olabilir.
Para derken yeni para yani dolar değil knk Coin yerine Para daha iyi gider yada puan yaparım farketmez

eklentinin şuan para kaydetmesi kaldı oda bugün biter yada yarın şuan eklentiyi full reapiye çevirmiş bulunmaktayım bazı yerler kaldı onlarda bitecek
Cevapla
#23
Sizce paralar kaydedilsinmi yoksa her mapta 0 tl denmi başlasın ?
Cevapla
#24
Eğer tl verme olacaksa adminlere özel her mapta 0 lansın tl verme yoksa kaydedilsin bence
Cevapla
#25
Aslında kaydetme olmasa da olur zaten Oyuncu Adam vurdukca para yani puan kazanacak ve onu hemen harcar Hatta Kayıt Yerine Para biriktirmesine limit koysan daha iyi olur yoksa serverde kimseye Oyun Oynatmaz @Muhammet Bulut
Cevapla
#26
(18-10-2020, 05:34)Friday Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eğer tl verme olacaksa adminlere özel her mapta 0 lansın tl verme yoksa kaydedilsin bence
tl verme yok ama yetkilere özel isterseniz /tlver diyip sınırsız tl verebilir.

(18-10-2020, 05:35)SchnAps Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aslında kaydetme olmasa da olur zaten Oyuncu Adam vurdukca para yani puan kazanacak ve onu hemen harcar Hatta Kayıt Yerine Para biriktirmesine limit koysan daha iyi olur yoksa serverde kimseye Oyun Oynatmaz @Muhammet Bulut
öyle yapıcam son para olunca daha para biriktiremiyecek

Sizce menü güzelmi renkler filan değişeyimmi ? onları en sona bırakmıştım aslında o 0 TL ile diğer rakam aynı renk olmicak bu arada o beyaz olan sizin para yandaki şeffafta itemin parası öyle yapdım üstte zaten paranız yazıyor


ds-yenimarketresmi-360

neleri değişeyim sizce ?

@SchnAps

@"Friday"
Son Düzenleme: 18-10-2020, 05:49, Düzenleyen: Muhammet Bulut.
Cevapla
#27
Menüdeki 0 lar sanırım kendi paramız onlar kötü duruyor gibi yinede sen bilirsin çok güzel olmuş eline sağlık
Cevapla
#28
(18-10-2020, 05:50)Friday Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Menüdeki 0 lar sanırım kendi paramız onlar kötü duruyor gibi yinede sen bilirsin çok güzel olmuş eline sağlık
Teşekkürler evet onlar paralar ve o paralar siz adam vurunca artıcak ve itemin parasına gelince SATIN ALINABİLİR yazısı çıkacak

normal kill ile 1 tl hs ile 3 tl kazanabileceksiniz ve bunu cvarla ayarlayabilirsiniz
özellikler de cvarla ayarlanabiliyor bu arada
Cevapla
#29
Demek istediğim şu resme ilk baktığımda 012 diye okudum yani kendi paramızın olduğunu belirtilse daha iyi olur örneğin en sona koyabilirsin ürün fiyatının yanına koyulması biraz kötü duruyor
Cevapla
#30
(18-10-2020, 05:54)Friday Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Demek istediğim şu resme ilk baktığımda 012 diye okudum yani kendi paramızın olduğunu belirtilse daha iyi olur örneğin en sona koyabilirsin ürün fiyatının yanına koyulması biraz kötü duruyor
0/12 olarak yapabilirim
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da